برگزاری جلسه کارگروه اشتغال شهرستان نظرآباد

پنجمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان نظرآباد با حضور مسئولین این شهرستان روز دوشنبه 1 آبان ماه در فرمانداری برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۷۶۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

خبرنگار پانا البرز، پنجمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان نظرآباد با حضور حجت اله صادقی فرماندار شهرستان نظرآباد و معاونت برنامه ریزی و معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان، عباس عاشری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و نیز روسای ادارات و اعضا کارگروه به منظور بررسی وضعیت اشتغال شهرستان و پیگیری ماموریتهای ابلاغی دراین خصوص در حوزه شهرستان برگزارگردید.

در این جلسه عباس عاشری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظرآباد در خصوص وضعیت اشتغال شهرستان و تشریح طرح کارورزی مطالبی را بیان نمود.

در این کارگروه مسئولیت دستگاههای اجرایی و سهم هریک از ادارات در ایجاد اشتغال جدید باتوجه به سهم اشتغال استان از اشتغال کشور مشخص وباتوجه به اعلام چند اداره در این خصوص مقرر گردید سایر ادارات نیز سریعا نسبت به تعیین سهم خود اقدام و به دبیرخانه کارگروه اعلام نمایند.

همچنین برخی تصمیمات دیگر نیز در این راستا مصوب و مقرر گردید در جلسه بعدی کارگروه که در محل دفتر شهرک صنعتی سپهر برگزار می گردد موارد پیگیری گردد.

در پایان این جلسه اعضا کارگروه از برخی واحدهای در حال تاسیس بازدید نموده و جهت رفع مشکلات وتعیین میزان اشتغال و بکارگیری نیروی کار مورد نیاز از طریق آموزش در محل فنی وحرفه ای شهرستان اعلام آمادگی نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار