رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز اعلام کرد:

بیش از 200 بانوی خیر مدرسه ساز در استان اصفهان فعالیت دارند

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: هم اکنون بیش از 200 بانوی خیر مدرسه ساز در استان اصفهان فعالیت دارند که خوشبختانه تاکنون فعالیت خوبی را از خود بر جای گذاشته اند.

کد مطلب: ۶۱۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا اصفهان، زهره میردامادیان در نشست خبری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز واقع در خانه معلم شماره 3 اظهار کرد: هم اکنون بیش از 200 بانوی خیر مدرسه ساز در استان اصفهان فعالیت دارند.

وی با اشاره به فعالیت 20 مجمع خیرین شهرستانی افزود: در حال حاضر اعضای این مجمع خدمات خوب و ارزنده ای در نقاط مختلف شهرستان ها در بحث مدرسه سازی انجام داده اند.

میردامادیان بیان کرد: هر ساله در کشور جشنواره تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز برگزار می شود و متولیان امر در شهرستان ها نیز به صورت جداگانه اقدام به برگزاری این جشنواره می کنند.

وی ادامه داد: امسال نیز نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به منظور تکریم از خیرین مدرسه ساز برگزار می شود.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز بیان کرد: همه کارهای خیر در دل خود جایگاه والایی دارد این در حالی است که مدرسه سازی منجر به انسان سازی می شود و خیرین جایی قدم گذاشته اند که توسعه کشور را به دنبال دارد و توسعه نیاز به آموزش دارد و آموزش نیز نیاز به مدرسه دارد بنابراین کار مدرسه سازی باید همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار