جوکار در گفت‌وگو با پانا:

مبنای کار مجلس دوازدهم، همکاری با رئیس‌جمهور منتخب است

رهبر انقلاب تاکید کردند که حاکمیت اخلاق در مباحثات مجلس ضروری است

تهران (پانا) - نماینده مردم یزد در مجلس گفت مبنای کار مجلس دوازدهم، همکاری با دولت و رئیس‌جمهور منتخب است و قطعاً طبق تاکیدات رهبر انقلاب عمل خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مبنای کار مجلس دوازدهم، همکاری با رئیس‌جمهور منتخب است

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس در گفت‌وگو با پانا درخصوص دیدار نمایندگان مجلس دوازدهم با رهبر انقلاب، گفت: «حضرت آقا روز گذشته در رابطه با وظایف نمایندگان به‌طور مفصل صحبت و تاکید کردند که حاکمیت اخلاق در مباحثات مجلس ضروری است. مجلس باید مرکز انتشار امواج مثبت و صدور آرامش و طمأنینه در افکار عمومی باشد و رفتار و گفتار نمایندگان در غیر مجلس و فضای مجازی هم باید حافظ امنیت روانی مردم، وحدت‌بخش، آرامش‌آفرین و دلگرم‌کننده ملت باشد.»

وی افزود: «همچنین رهبر انقلاب فرمودند که چه قانونی خوب و چه قانونی بد است. در ادامه نیز اعلام کردند که هدف از نظارت، ارتقاء کارآمدی دولت است و مطلقاً نباید مسائل سیاسی، شخصی و جناحی باعث استفاده از ابزارهای نظارتی شود و همچنین بر پرهیز از افراط و تفریط و رعایت انصاف تاکید کردند.»

این نماینده مجلس بیان کرد: «در پایان درباره کارآمدی دولت و مجلس اشاراتی داشتند و اقداماتی که دولت و مجلس باید انجام دهند تا دولت شکل بگیرد و مسیر پیشرفت طی شود را تبیین کردند. در مجموع افراد منتخب باید متدین، پاکدست و متشرع و افراد کارآمدی باشند و نگاه حزبی نداشته باشند. این ویژگی‌ها را مقام معظم رهبری بیان کردند که نمایندگان توجه داشته باشند. ایشان تعیین سریع کابینه را مفید و ضروری دانستند و بر همکاری و تعامل مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم تاکید کردند.»

جوکار درخصوص همکاری مجلس با دولت چهاردهم بیان کرد: «مبنای کار مجلس دوازدهم، همکاری با دولت و رئیس‌جمهور منتخب است و قطعاً طبق تاکیدات رهبر انقلاب عمل خواهیم کرد.»

لازم به ذکر است، روز گذشته نمایندگان مجلس دوازدهم به دیدار رهبر انقلاب رفتند. نمایندگان مجلس شوراب اسلامی به مناسبت آغاز به کار این دوره از مجلس شورای اسلامی، به دیدار مقام معظم رهبری رفتند که در این دیدار مسعود پزشکیان نیز حضور داشت.

خبرنگار : پارمیدا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار