مدیریت آموزش‌و‌پرورش شهرستان محلات خبر داد:

تجهیز کامل مدارس شهرستان محلات به دوربین مداربسته

مرکزی (پانا)-مدیریت آموزش‌و‌پرورش شهرستان محلات از تجهیز کامل مدارس شهرستان محلات به دوربین مداربسته خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز کامل مدارس شهرستان محلات به دوربین مداربسته

اسمعیل جیریایی در گفت و گو با پانا با اشاره به تجهیز مدارس به دوربین مداربسته اظهار کرد: در حاشیه برگزاری دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان محلات کلیه مدارس شهری آموزش و پرورش به دوربین مداربسته تجهیز شدند.

وی افزود: در جلسه کمیته آموزش مؤسسه غدیر ولایت که همزمان با عید غدیر برگزار شد مصوب شد به یمن عید سعید غدیرخم و با کمک موسسه غدیر ولایت تمام مدارس شهر محلات به دوربین مداربسته مجهز شوند.

جیریائی ادامه داد: با توجه به تأمین مالی انجام شده فرایند نصب دوربین ها بعد از جلسه آغاز و با تجهیز دبستان های حسین مجد و محمدرضا مقدم و دبیرستان آزادگان کلیه مدارس شهر محلات مجهز به دوربین مداربسته شدند.

وی خاطر نشان کرد: این دوربین‌ها نقش مهمی در پیشگیری از سرقت، ورود افراد غیرمجاز، کاهش موارد خشونت و بزهکاری، و حفظ امنیت دانش‌آموزان و کارکنان ایفا می‌کنند. همچنین، نظارت بر رفتار دانش‌آموزان در محیط‌های مشترک، راهروها، و حیاط مدرسه، کمک می‌کند تا از وقوع درگیری‌ها و رفتارهای ناهنجار جلوگیری شود.

 

وی افزود: پیش از این نیز بخشی از تجهیزات دوربین های مداربسته مدارس به همت موسسه غدیر ولایت و با کمک خیرین مدرسه یار خریداری شده بود و از حمایت های هیئت امنا موسسه غدیر ولایت و امام جمعه محلات قدردانی می‌کنم.

خبرنگار : دانش‌آموز: زهرا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار