24 کشته در تعطیلات نوروز مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در تعطیلات نوروزی امسال از 25 اسفند تا 13فروردین سال‌جاری 24 نفر در اثر حوادث رانندگی کشته شدند.

کد مطلب: ۶۱۰۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، علی عباسی با بیان اینکه از این تعداد 18 مورد مرد و ما بقی زن هستند اظهار داشت: تعداد کشته‌های ناشی از حوادث رانندگی نسبت به سال گذشته 29 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: جاده هراز و فیروزکوه هر کدام یک فوتی و جاده چالوس بدون فوتی گزارش شده است.

بابل و محمودآباد بیشترین شهر

وی با اشاره به شهرستان هایی که بیشترین تعداد فوتی در آنها به ثبت رسید، گفت: شهرستان بابل و محمودآباد هر کدام با 5 و عباس آیاد با 4، آمل و ساری هر کدام 3 مورد و سوادکوه با 2 و نکا و نور هرکدام با یک مورد فوتی در ایام نوروز، به ترتیب بیشترین تلفات را به خود اختصاص دادند.

سرنشین‌ها بیشترین فوتی

وی سرنشین خودروها را بیشترین افرادی معرفی کرد که در حوادث رانندگی نوروز امسال جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: در زمان وقوع حادثه 10 نفر سرنشین، 7 نفر عابر، راننده 6 و موتور سوار یک نفر بوده‌اند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با اشاره به بومی بودن تعداد 17 مورد از فوتی ناشی از تصادفات رانندگی تعطیلات نوروزی توصیه کرد: با رعایت قانون توسط رانندگان و تلاش بیشتر ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و... شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن باشیم. گفتنی است آمار نهايي فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در ايام نوروز پس از جمع بندی و كار كارشناسی در نیمه دوم ارديبهشت سالجاری اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار