در مراسم افتتاح طرح شهید عجمیان اعلام شد:

فعالیت ۵۲۰۰ گروه جهادی برای شاداب‌سازی مدارس در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - ۵ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی در طرح شهید عجمیان برای بهسازی و شاداب‌سازی مدارس فعالیت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۵۲۰۰ گروه جهادی برای شاداب‌سازی مدارس در آذربایجان شرقی

فرهاد فرهودی در آیین افتتاح طرح بهسازی فضاهای آموزشی استان گفت: در تلاش هستیم تا با انجام اقدامات لازم در این راستا مدارس استان و  مدارس مناطق محروم را برای یک مهر با شکوه تر آماده کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: در اداره نوسازی مدارس استان حتی نباید یک ثانیه از فرصتی که وجود دارد تلف شود چرا که یکم مهر یک زمان و تایم مشخص است و ما فقط ٢ ماه زمان داریم تا تمامی اقدامات لازم در این عرصه را انجام دهیم که در این راستا ثانیه به ثانیه این زمان‌ها برای ما ارزشمند است.

شاداب‌سازی و بهسازی فضاهای آموزشی یکی از وظایف اصلی است

علیرضا اکبری گفت: یکی از وظایف اصلی ما این است که در راه شاداب‌سازی و بهسازی فضاهای آموزشی قدم‌های بسیار موثر و اساسی برداریم و لذا در این راستا معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در طی چند سال که در بحث شاداب سازی فعالیت می‌کند اقدامات بسیار اساسی انجام داده است.

معاون آموزش ابتدایی استان در پایان خاطرنشان کرد: امید است در کنار هم در راستای شاداب‌سازی و بهسازی فضاهای آموزشی قدم‌های مثبتی برداریم و شاهد  مهری باشکوه هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی باشیم و بحث شهید عجمیان نیز روز به روز بالنده تر شود و رواج پیدا کند.

کارها و فعالیت‌های جهادی هیچ وقت وابسته به هیچ نهاد یا سازمانی نبوده است

جواد ابراهیم زاده گفت: ۵ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان وجود دارد که در این خصوص نزدیک به ۲۰۰ الی ۲۵۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان مشغول فعایت هستند که امید است با کمک یکدیگر یک سال تحصیلی جدید در کنار دانش آموزان و در محلی زیبا، نشاط آور و روح نواز شروع کنیم.

رییس مجمع جهادگران استان ادامه داد: کار ها و فعالیت های جهادی هیچ وقت وابسته به هیچ نهاد یا سازمانی نبوده است و لذا در این خصوص بیشتر از هر لحظه گروه های جهادی باز به کار ها و اقدامات خود ادامه خواهند داد تا شاهد بهترین اتفاقات در سطح استان شویم.

کاری که تحت عنوان رضایت الهی انجام می‌شود باید یک کار جهادی باشد

حسن امینی گفت: کاری که انجام می‌شود باید یک کار جهادی باشد چرا که اگر می خواهیم کاری انجام دهیم که با رضایت الهی همراه باشد باید آن کار را تحت عنوان کار جهادی انجام دهیم تا مورد رضایت خداوند نیز باشد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان اظهار کرد: زمانی که کشور در تاریکی فرو رفته بود این خون شهیدان بود که باعث روشن شدن کشور شد و لذا در این راستا طرح های شهید عجویان و طرح های جهاری دیگر که از طریق اداره کل آموزش و پرورش و با همراهی و کمک گروه های جهادی انجام می گیرد تاثیر بسزایی در این خصوص دارد.

حجت‌الاسلام مصطفی سرایی نیز در این آیین گفت: کار جهادی یک نیاز برای کشور است. روز جمعه هم باید به یک فرد جهادی رای بدهیم رزومه و سابقه داشته باشد و راه شهید رئیسی را ادامه دهد چراکه ایشان یک فرد جهادی بودند.

رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان افزود: قرارگاه عدالت تربیتی یعنی تربیت به صورت عدالت محور باشد و این اقدام در وحله ‌ی اول از مناطق محروم آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر مدرسه ای برای دانش آموز  رنگ آموزی  و شاداب سازی می‌کنیم اما  برای تربیت برنامه نداشته باشد این نیمه کاره می ماند.

 

خبرنگار : دانش‌آموز: نگین تارمحمدی عکاس : دانش‌آموز: هادی گوزلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار