استاندار سیستان‌و‌بلوچستان:

تشخیص صحیح، درست و انتخابی آگاهانه یک اصل مهم است

زاهدان (پانا) _ استاندار‌سیستان‌و‌بلوچستان ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه اظهار داشت تشخیص صحیح و درست و انتخابی آگاهانه یک اصل مهم است و در این راستا همه ما اثرگذاریم.

کد مطلب: ۱۴۸۵۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تشخیص صحیح، درست و انتخابی آگاهانه یک اصل مهم است

محمد‌کرمی‌استاندار سیستان و بلوچستان در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشت و به ویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: همه ما به دنبال انتخابی باشیم که قطار توسعه کشور را به درستی حرکت دهد و ایران اسلامی را با اقتدار و صلابت پیش برد.
 وی افزود: امروز اقتدار و عزت انقلاب بیش از پیش فزونی یافته و شرایط حساسی را پیش رو داریم؛ از همین روی حضور حداکثری مردم و تاثیر تک تک آرای آنان در این انتخابات حائز اهمیت است.
 کرمی گفت: تشخیص صحیح و درست و انتخابی آگاهانه یک اصل مهم است و همه ما در این مسیر تاثیر گذاریم.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: حضور شما در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نشان از بلوغ فکری و رشد و تعالی تان در مسیر نقش آفرینی در جامعه دارد.
کرمی گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب همراهی گسترده مردم با امام و اندیشه ناب امام نشان داد که همگان یکصدا و همدل پای کار این انقلاب هستند و امروز این رسالت مهم بر عهده ماست و در همان ایام نوجوانان و جوانان نیز با شور و نشاطی غیر قابل وصف در تعیین بسیاری از مولفه‌ها نقش داشتند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: به دنبال تقویت نگاه توحیدی باشید و تلاش کنید تا در عرصه‌های علمی و مهارتی رشد نمایید.
 استاندار خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مهیا شده در مراکز علمی مثل پارک علم و فناوری. در کنار تحصیل علم و دانش، مهارت آموزی خود را نیز تقویت کنید.

 

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار ستایش سرحدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار