مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد؛

۱۵ تیرماه آخرین‌ مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس در قم

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تمدید مهلت ثبت‌نام دریافت خدمات سرویس مدارس در سامانه "سپند" تا ۱۵ تیرماه به‌صورت الکترونیکی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ تیرماه آخرین‌ مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس در قم

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، قاسم طالبی اظهار کرد: ثبت‌نام والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) برای سال تحصیلی 1404-1403 از اول خردادماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد .

وی از شروع ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه خبر داد و ابراز کرد: این امر بر اساس مصوبات آئین‌نامه اجرایی حمل‌ونقل دانش‌آموزی هیات وزیران و به‌منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به ماده ٢٧ این آئین‌نامه عنوان کرد: به‌منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان موردنیاز حمل‌ونقل دانش‌آموزی، والدین موظفند تا ۱۵ تیرماه ، اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند نمایند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این سامانه به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، مطرح کرد: والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت‌نام و انتخاب سرویس موردنظر خود اقدام کنند.

طالبی ادامه داد: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به‌طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد .

وی در پایان گفت: امید است والدین گرامی در فرصت باقیمانده با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل اطلاعات  خود اقدام نموده و درخواست سرویس خود را ثبت نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار