مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان:

شما رای اولی ها سفیران حقیقی انتخابات پرشور هستید

زاهدان (پانا) _ مدیر‌کل آموزش‌وپرورش سیستان‌و‌بلوچستان گفت نوجوانان و جوانان رأی اولی‌ به واقع سفیران برگزاری انتخاباتی پرشور هستید

کد مطلب: ۱۴۸۵۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شما رای اولی ها سفیران حقیقی انتخابات پرشور هستید

حسن بروشکی مدیر‌کل آموزش‌وپرورش سیستان‌و‌بلوچستان در همایش رای اولی‌های ناحیه یک زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی اظهار داشت: دولت شهید رئیسی دولتی درد آشنا، مردمی و فریادرس مظلومان و محرومان بود.
 وی افزود: نگاه بلند و همه جانبه شهید جمهور به همه امور و برنامه‌های مملکت در وجود وی نهادینه بود؛ شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان نهادی تاثیرگذار و انسان ساز داشت.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم مشارکت جدی و همه جانبه اقشار مختلف جامعه به ویژه رای اولی‌ها خاطرنشان کرد: اکنون گزینه انتخاب درست و صحیح و فردی در تراز شهید رئیسی مهم‌ترین اولویت مردم ایران اسلامی است.
بروشکی گفت: مجموعه بزرگ دستگاه تعلیم و تربیت در همه حوزه ها و بخش ها پای کار نظام و در شرایط کنونی برای رقم زدن افتخاری دیگر در عرصه انتخابات هستند.
وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم علاوه بر حضور منسجم و پرشور در انتخابات، زمینه ساز ترغیب و تشویق دیگران نیز برای این مهم باشیم.

 

خبرنگار : دانش آموز مهدیه حیدرپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار