صدور 305 تأییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در 9 ماهه سالجاری دراستان زنجان

مدیرکل اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: طی 9 ماه سالجاری 305 مورد تأییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور توسط شرکتهای بازرسی تأیید صلاحیت شده، در استان زنجان صادر شده است.

کد مطلب: ۴۵۱۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از زنجان، " داود کارگرزاده " گفت: طی 9 ماه سالجاری 305 مورد تأییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور توسط شرکتهای بازرسی تأیید صلاحیت شده ، در استان زنجان صادر شده است .

کارگرزاده اظهار داشت: درهمین راستا 352 مورد بازدید فنی از آسانسورها نیزدر طی 9 ماهه نخست سالجاری ؛ توسط شرکتهای بازرسی تأیید صلاحیت شده صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه در استان زنجان، صدورگواهی پایان کار توسط شهرداری برای ساختمانهای دارای آسانسور، منوط به دریافت تاییدیه ایمنی و کیفیت اسانسورمی باشد افزود: بازرسی ها در این بخش توسط شرکتهای بازرسی که دارای تاییدیه از طرف سازمان ملی استاندارد ایران هستند انجام می شود .

کارگرزاده تأکید کرد که مالکان ساختمان های دارای آسانسور با فروشندگان آسانسوری که دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع و معادن هستند قرارداد منعقد نمایند، زیرا که کلیه مسئولیتهای طراحی، معاینه فنی، نصب، اجرا و خدمات پس از فروش آسانسورها را به عهده دارند.

/مهری/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار