رییس حوزه هنری استان اردبیل :

نمایشگاه‌های عرضه لباس ایرانی اسلامی در اردبیل برپا می‌شود

رییس حوزه هنری استان اردبیل از برپایی و فعالیت نمایشگاه‌های فصلی و دائمی به منظور عرضه لباس و محصولات ایرانی اسلامی در اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۴۴۵۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، امیر رجبی در نشست هم اندیشی عفاف و حجاب در استان اردبیل افزود: نبود محل عرضه لباس هایی با طرح و نقش و نگار ایرانی اسلامی و مطابق با معیارهای حجاب و عفاف در این استان یکی از کمبودهای موجود برای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب است.

وی عرضه لباس و محصولات ایرانی اسلامی با طرح های جذاب و قیمت مناسب را از ویژگی های این نمایشگاه ها برشمرد و ادامه داد: این نمایشگا ها با مشارکت هنرمندان استان و با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برپا خواهند شد.

رییس حوزه هنری استان اردبیل برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه هایی در این زمینه با محوریت هنر و در ارتباط با عفاف و حجاب را از برنامه های این بنیاد اعلام کرد و یادآور شد: اعتقاد داریم زبان گویا و تاثیرگذار هنر نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می تواند داشته باشد.

وی متذکر شد: علاوه بر نمایشگاه و جشنواره های برنامه ریزی شده مصمم هستیم امسال و در سال های آینده همایش ها، نشست ها، میزگرد و کرسی های آزاد اندیشی نیز با موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه ها و مراکز علمی و تخصصی برگزار کنیم.

رجبی پرداخت علمی به فلسفه و منطق وجودی عفاف و حجاب در جامعه را با بهره گیری از نظرات تخصصی کارشناسان مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از اهداف اصلی این بنیاد است.

وی سلامت روانی ناشی از حجاب و عفاف را در تشریح اهمیت آن یادآور شد و عنوان کرد: اثرات مثبت عفاف و حجاب در سلامت روانی جامعه انکارناپذیر بوده و در این مسیر بهره گیری از زیبان هنر می تواند تاثیرگذاری آن را افزایش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار