آقامحمدی: در کنار هم 110 هزار کلاس درس را بهسازی می‌کنیم

تهران (پانا) - قائم‌مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار از بهسازی 110 هزار کلاس درس در برنامه سال جاری طرح شهید عجمیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آقامحمدی: در کنار هم 110 هزار کلاس درس را بهسازی می‌کنیم

علی آقامحمدی در مراسم افتتاحیه طرح شهید سید روح الله عجمیان گفت: «طرح شهید عجمیان برای بهسازی و شاداب‌‌سازی مدارس در این مرحله برای 110 هزار کلاس درس در محلات کمتر برخوردار کشور پیگیری می‌شود.»

قائم‌مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار در ادامه به اهمیت جایگاه مدرسه اشاره کرد و گفت: «یکی از محیط‌های مهم در زندگی هر انسان، محیط تحصیل است. ما 12 سال در یک مجموعه بزرگ تحت عنوان وزارت آموزش و پرورش تحصیل می‌کنیم. مدرسه محل تربیت انسان و محیط زندگی انسان‌ و شغل معلمی، شغل انبیا است.»

وی در مورد هدف طرح شهید عجمیان گفت: «جوهر کار طرح شهید عجمیان در یک جمله خلاصه می‌شود و آن جمله «زمانی که وارد مدرسه شدید، بی‌تفاوت از کنار آن نگذرید» است. نباید از خرابی شیر آبخوری و درب مدرسه، نامناسب بودن رنگ دیوارهای مدرسه، ریختگی گچ سقف مدارس و... گذشت.»

محمدی از تشکیل گرو‌ه‌های جهادی برای حل مشکلات مدرسه خبر داد و گفت: «هر شخص نسبت به تمامی مسائل و مشکلات مدرسه مسئول است و برای حل آن باید گروه جهادی تشکیل دهد. اینکه معلم، دانش‌آموز، مدیر، مستخدم و خدمتگذار هستید، تفاوتی ندارد و همگی یک گروه جهادی باید باشید که در طرح شهید عجمیان 110 هزار کلاس درس را در کنار هم بهسازی می‌کنیم. حال می‌توان دریافت که چرا یک دانش‌آموز یا مربی هنرستانی در گرمای ظهر تابستان زیر آفتاب می‌ایستد تا بر دیواری نقش‌نگاره بکشد. چرا که به دنبال ساخت فضایی شاداب در مدرسه است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار