معاون فرهنگی ، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان :

خانواده مهمترین و جدی ترین رکن جامعه است

خبرگزاری پانا :معاون فرهنگی ، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در مسجد حجتیه رشت اظهار کرد : خانواده مهمترین و جدی‌ترین رکن جامعه است که در اصلاح جامعه نقش تأثیر گذاری خواهد داشت.

کد مطلب: ۳۳۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،حجت‌الاسلام سید حسین گلمیرزاده در جمع نماز گزاران مسجد حجتیه شهر رشت با بیان مطلب فوق گفت : اگر خانواده برابر آموزه‌های دینی رشد کند افراد جامعه سالم و شایسته تربیت می شوند در غیر این صورت خطر بزرگی دامنگیر جامعه خواهد شد .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : توجه به دغدغه های رهبری در خصوص امور خانواده را باید جدی بگیریم و الگوهای غیر دینی را از خانواده های ما دور کنیم .

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با استفاده از حدیثی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) تأکید کرد : اگر بی حیایی و بی عفتی وارد خانه بشود تحکیم خانواده را ویران و افراد را نابود می کند بنابراین با ورود این امور که یک بیماری پر اثر است چیزی از خانواده باقی نمی ماند و دشمن در صدد این امر است .

این مسئول فرهنگی عنوان داشت : همه ما می توانیم در سلامت و بیماری جامعه نقش داشته باشیم زیرا هر کدام از ما در خانواده تأثیر گذار هستیم پس بکوشیم تا نقش ما مثبت و دینی و ارزشمند باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار