مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان خبر داد

کسب رتبه برتر دانش‌آموز خبرنگاران سیستان وبلوچستان در رویداد «برای سردار»

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان از درخشش دانش‌آموز خبرنگاران این استان در دومین رویداد هنری برای سردار خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر دانش‌آموز خبرنگاران سیستان وبلوچستان در رویداد «برای سردار»

حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانای سیستان و بلوچستان با شرکت در این رویداد بزرگ حائز رتبه برتر شدند.

کیخا ضمن تشریح محورهای رویداد هنری «برای سردار» افزود: این رویداد با محورهای شعر و سرود، آثار نوشتاری (داستانک، خاطره، انشا و دلنوشته) و آثار تصویری (عکس، فیلم کوتاه، تئاتر و گزارش‌های خبری) برگزار شد و دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا سیستان وبلوچستان با ارائه هشت محتوای فاخر در این رویداد شرکت کردند و در یک طرح از بین ۸۰۰ طرح ارائه شده حائز کسب رتبه برتر شدند.

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و رسانه خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی، یکی از مهم‌ترین زمینه‌ها و مؤلفه‌های پیشرفت دولت‌ها و جوامع به شمار می‌آید و کشورهایی که دارای فناوری بالا و برنامه‌ریزی مناسب در زمینه فضای مجازی هستند، از آن به عنوان موتور پیشران در ابعاد و عرصه‌های گوناگون بهره می‌برند.

وی در پایان افزود: اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان توانمند و کوشای خبرگزاری پانای استان سیستان و بلوچستان برایشان از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون و موفقیت های متعدد در عرصه های مختلف را مسئلت می کنم.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار