در دبیرستان دخترانه عصمت ملارد انجام شد:

نواختن زنگ ایثار و شهادت توسط خواهر شهید

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در مراسم نواختن زنگ ایثار و شهادت دبیرستان متوسطه عصمت، بر اهمیت و ضرورت برگزاری برنامه‌های سند تحول بنیادین در حوزه پرورشی با موضوع ایثار و مقاومت تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ ایثار و شهادت توسط خواهر شهید

زنگ ایثار و شهادت دبیرستان دخترانه عصمت دوره دوم متوسطه، با حضور مسئولین آموزش و پرورش، بسیج و خانواده شهید دوگلویی در صفادشت نواخته شد.

رضا حضرتقلی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در این مراسم، طی سخنانی گفت: امنیت و آسایش جامعه کنونی مرهون خون شهیدان است.

وی نقطه درخشان اسلام، مذهب شیعه و انقلاب اسلامی و اقتدار این مقدسات را، ایثار، مقاومت و شهادت دانست و افزود: تمام فعالیت‌های سند تحول بنیادین بخصوص برنامه‌های ‌‌حوزه پرورشی مسیر مشخصی دارد تا به بحث ایثار، شهادت و مقاومت برسیم.

حضرتقلی در مورد برنامه‌های لاله‌های روشن بیان کرد: جشنواره‌‌ لاله‌های روشن، یک برنامه‌ عالی و زیبا برای شناساندن و معرفی شهدای دانش‌آموز و فرهنگی به دانش‌آموزان است و اهدافی چون زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و تکریم خانواده‌های آنان و آشنایی با روش و سیره زندگی شهدا دارد و قرار است امسال، هر مدرسه یک یادواره شهدا مختص شهید محله یا آن شهر داشته باشد تا دانش‌آموزان بخوبی با شهدا و ارزش‌های اخلاقی و رفتاری آنان آشنا شوند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار