معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پروش شهرستان‌های استان تهران:

کسب20 رتبه کشوری در بیست و یکمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب 20 رتبه کشوری توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان در پرسش مهر ۲۱ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب20 رتبه کشوری در بیست و یکمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی در توضیح این خبر گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان در پاسخ به پرسش رئیس جمهور در اولین روز مهرماه ۱۳۹۹ با موضوع «فرزندانم! برای مقابله با ویروس کرونا، چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم» 7 رتبه اول، 5 رتبه دوم، 5 رتبه سوم دانش‌آموزی، 2رتبه اول و دوم در بخش فرهنگیان و یک رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند.

او با بیان اینکه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران موفق به کسب 20 رتبه کشوری در بیست و یکمین دوره مسابقات پرسش مهر شدند تصریح کرد: در بخش دانش‌آموزی نازنین زرنوشته فراهانی، محمدحسین صراف، محمدحسین استیری، آیناز گنج خانلو، امیرعباس پوررحیمی، امیر محمد حیــدری و محمدسعید گنجعلی رتبه اول کشوری را به دست آورده‌اند.

هاشمی بیان کرد: در بخش فرهنگیان رتبه اول و دوم در رشته‌های فیلم و هنرهای نمایشی و هنرهای دستی تجسمی به ترتیب به فرخنده آبلو و آرزو نبی‌زاده رشوند از فرهنگیان شهرستان‌های جوادآباد و ملارد رسیده است.

بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در ۲۰ رشته و گرایش و با حضور بیش از ۲ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۶۴۷ نفر- رشته شرکت‌کننده برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار