معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد خبر داد:

برگزاری کارگاه توانمندسازی معلمان ابتدایی با هدف ارتقای شایستگی‌های عمومی، تخصصی وحرفه‌ای در دهدشت

یاسوج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی معلمان دوره اول و دوم ابتدایی با هدف ارتقای شایستگی‌های عمومی، تخصصی وحرفه‌ای در دهدشت خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه توانمندسازی معلمان ابتدایی با هدف ارتقای شایستگی‌های عمومی، تخصصی وحرفه‌ای در دهدشت

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛ سیدجلال رحیمی در کارگاه توانمندسازی آموزگاران دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان کهگیلویه که با حضور مدرسان استانی و آموزگاران کم‌سنوات برگزار شد با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری روش‌های نوین آموزشی به‌ویژه یادگیری پروژه‌محور، اظهار کرد: سیاست‌ها وخط‌مشی‌های عمومی و برنامه اجرایی توانمندسازی نیروی انسانی دوره‌های اول و دوم ابتدایی به شیوه یادگیری پروژه‌محور، یکی از موثرترین روش‌ها برای افزایش مشارکت دانش‌آموزان در فرآیند یادگیری است.

وی با تاکید بر اینکه روش یادگیری پروژه‌محور نه تنها دانش‌آموزان را به چالش می‌کشد بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا مفاهیم را به صورت عملی و کاربردی درک کنند، افزود: آموزگاران دوره ابتدایی با به‌کارگیری این رویکرد می‌توانند به شکل موثرتری در فرآیند آموزش و پرورش، نقش‌آفرینی و دانش‌آموزان را برای مواجهه با مسائل پیچیده‌تر در مقاطع بالاتر آماده کنند.

رحیمی، افزایش کارایی نظام تعلیم و تربیت و ارتقای شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای معلمان حین خدمت را از دلایل برگزاری این دوره دانست.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری این دوره‌ها، آموزش مهارت به آموزگاران در دوره‌ ابتدایی را لازم دانست و گفت: استفاده از روش‌های خلاقانه در تدریس منجر به افزایش انگیزه دانش‌آموزان می‌شود.

لازم به ذکر است که این دوره به مدت 2 روز در شیفت‌های صبح و عصر با حضور 214 نفر از آموزگاران و مدیران و راهبران آموزشی و تربیتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار