تاکید فرمانده فراجا بر برنامه‌ریزی علمی برای کاهش شمار جانباختگان حوادث رانندگی

تهران (پانا) - فرمانده فراجا بر ضرورت برنامه‌ریزی علمی و هدفمند برای کاهش تصادفات رانندگی و شمار جانباختگان ناشی از آن تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرمانده فراجا بر برنامه‌ریزی علمی برای کاهش شمار جانباختگان حوادث رانندگی

سردار احمدرضا رادان در آیین تجلیل از مدیران پلیس راه و راهور کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: به شما که ماموریت‌های حساس و سخت و خداپسندانه‌ای در راه خدمت به مردم با حضور موثر در نوروز، ماه محرم و دهه پایانی ماه صفر، روزهای آغازین ماه ربیع الاول و دیگر مناسبت‌های بزرگ از ابتدای امسال تاکنون انجام داده‌اید خدا قوت می‌گوییم. یکی از مواردی که با نگاه جدی و ضرورت برنامه‌ریزی در آن روبه‌رو می‌شویم موضوع کاهش کشته‌شدگان تصادفات رانندگی است اگرچه در سایه برنامه‌های اجرایی از چند سال گذشته این تعداد به زیر ۲۰ هزار نفر در سال رسیده اما باید عزم خود را جذب کنیم به حداقل ممکن برسد.

فرمانده فراجا تصریح کرد: دستگاه‌های مختلفی در وقوع حوادث رانندگی نقش و مسئولیت دارند اما با این وجود برای شش ماه باقیمانده سال باید برنامه‌ریزی علمی و هدفمندی داشته باشیم تا شاهد روند رو به کاهش تصادفات و تعداد جانباختگان باشیم.

به گفته رادان افزایش هزینه‌های تخلف و جرم در کاهش حوادث رانندگی نقش محوری دارند و با این وجود توجه به بیان آمرانه در عین محترمانه و حکیمانه و توجه به اصل آموزش فنون علمی و حساب شده در این عرصه شاخصه و لازمه کار پلیس خدمتگزار راهور در منظر افکار عمومی است.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: توجه و اهتمام جدی در تقویت انضباط اجتماعی، اجرای طرح زمستانی پلیس راهور در کنار مدیریت دغدغه‌مند رانندگان در شش ماه دوم سال  باید به طور جدی دیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار