انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛

یورش یوزها به سرزمین هفت امارت؛ چشم اماراتی‌ها به ساق سردار فوتبال ایران

گروسی:بازی با قرقیزستان باید تلنگری برای کادر فنی تیم ملی باشد

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال ایران در هفته دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی به مصاف تیم فوتبال امارات خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۵۰۰۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
یورش یوزها به سرزمین هفت امارت؛ چشم اماراتی‌ها به ساق سردار فوتبال ایران

هفته دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی 2026 در قاره‌کهن امشب آغاز می‌شود.

از گروه A این مسابقات، تیم ملی فوتبال ایران به مصاف تیم فوتبال امارات خواهد رفت. امارات به لطف تفاضل گل در صدر جدول این گروه قرار دارد و تیم‌های ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال ازبکستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در این پیکارها، تیم فوتبال قرقیزستان را با یک برد خفیف در ورزشگاه فولادشهر شکست داد. یوزهای ایرانی در گام دوم میهمان اماراتی‌ها هستند، این دیدار از جهاتی مورد توجه و جذاب است. حضور سردار فوتبال ایران مقابل اماراتی‌ها در شرایطی که در لیگ امارات با پیراهن شباب‌الاهلی موفق به گلزنی نشده است و چشم اماراتی‌ها به ساق سردار آزمون دوخته شده است، می‌تواند یکی از جذابیت‌های این دیدار باشد.

مهدی طارمی هم که در دیدار با قرقیزستان پایش به گلزنی باز شده است، می‌خواهد در بازی مقابل امارات دومین گل خود را به ثبت برساند.

3

تیم‌های کره‌شمالی و قطر از دیگر هم‌گروه‌های مدعی صعود در کنار ازبکستان در این گروه هستند. تیم ملی فوتبال ایران هموارترین مسیر صعود به جام‌جهانی را در پیش دارد.

تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی خارج از خانه از ساعت 19:30 به وقت ایران مقابل تیم فوتبال امارات صف‌آرایی خواهد کرد.

بازی با قرقیزستان باید تلنگری برای کادر فنی تیم ملی باشد

محسن گروسی کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران – تیم فوتبال امارات گفت: «تیم ملی در دیدار مقابل تیم فوتبال قرقیزستان درست است که توانست 3 امتیاز بازی را بگیرد، اما عملکرد بسیار ضعیفی داشت.»

2

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: «تیم ملی مقابل قرقیزستان، نمایش خوبی ارائه نکرد و بازی ضعیفی به نمایش گذاشت. شاید دلایل مختلفی در خلق این نتیجه دخیل بود، اما نباید از واقعیت فرار کرد.»

گروسی بیان کرد: «شاید شرایط میزبانی و زمین بازی یکی از عوامل تأثیرگذار در رقم خوردن این نتیجه ضعیف باشد، ولی نباید سرپوشی بر بازی ضعیف ملی‌پوشان مقابل تیم فوتبال قرقیزستان باشد.»

1

کارشناس فوتبال کشورمان تأکید کرد: «قرقیزستان تیمی نبود که تیم ملی فوتبال ایران در خانه تحت فشار قرار دهد، عملاً در برخی دقایق این تبم قرقریزستان سوار بازی بود.»

گروسی با اشاره به اینکه بازی با قرقیزستان باید تلنگری برای کادر فنی تیم ملی باشد، تصریح کرد: «تا در بازی مقابل تیم فوتبال امارات آن روحیه جنگندگی و قدرت فوتبال ایران را به نمایش بگذارند. امیدواریم شاهد بازی خوبی از سوی ملی‌پوشان مقابل اماراتی‌ها باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار