جزئیات قطعات اجرایی ارکستر نوای آفتاب

تهران (پانا) - قطعات ارکستر نوای آفتاب به رهبری امین سالمی از مطرح ترین فیلم‌های سینمای ایران و جهان مشخص شد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات قطعات اجرایی ارکستر نوای آفتاب

به گزارش روابط عمومی ارکستر نوای آفتاب؛ این ارکستر در  ششم و هفتم مهر ماه با اجرای قطعاتی از فیلم‌های مطرح سینمای ایران و جهان روی صحنه تالار وحدت می‌رود و سایت بلیت فروشی این کنسرت نیز در ایران کنسرت از همین امروز باز شد.

امین سالمی رهبر این ارکستر  گفت: برای  این کنسرت که بصورت بی کلام اجرا خواهد شد  9 قطعه از قطعات اجرایی کنسرت گذشته و هشت قطعه جدید نیز از دیگر برگزیده‌های مطرح سینمای ایران و جهان انتخاب شده است و  دراین اجرا ۴ قطعه ایرانی و یک قطعه آذری و یک قطعه از سینمای ترکیه و مابقی قطعات از سینمای جهان هستند.

وی در ادامه گفت: قطعات فیلم‌های سینمایی «چشم ببر» با آهنگسازی دان پریستون، «سینما پارادیزو» با آهنگسازی انیو موریکونه، «لئون حرفه‌ای» با آهنگسازی اریک سرا، «پدرخوانده» با آهنگسازی نینو روتا،  «بازی تاج و تخت» با آهنگسازی رامین جوادی، فیلم سینمایی «عصر جدید» با آهنگسازی چارلی چاپلین، سریال ابن سینا  با آهنگسازی فرهاد فخرالدین، فیلم «قیصر» به آهنگسازی اسفندیار منفردزاده دراین کنسرت اجرا می‌شوند.

فیلم 3:10 به یونا با مویسقی مارکو بلترامی، «تایتانیک‌» به آهنگسازی جیمز هورنر ، سریال پوآرو با آهنگسازی کریستوفر گانینگ و استیون مک کیان، فیلم سینمایی «داستان عشق» با آهنگسازی فرانسیس له ، «رومئو و ژولیت» با موسیقی نینو روتا، «ایزل» با آهنگسازی تویگار ایشیکلی، «آرشین مال آلان» با موسیقی اُوزِئیرحاجی‌بیگف و دو قطعه آخر از فیلم‌های سینمایی «گرگ‌ها» و «مادر» خواهد بود.

کنسرت مایستر داریوش حجازی و مدیر ارکستر جابر ماجدی هستند و تنظیم و ارکستراسیون قطعات توسط محمدرضا آقایی و امین سالمی صورت گرفته است که هر دو تهیه‌کننده برنامه نیز هستند. در این اجرا ۳۶ نوازنده می‌نوازند که بخش کلاسیک مشتمل بر ارکستر زهی و فلوت و پیانو، بخش پاپ شامل گیتار کلاسیک ، گیتاربیس،‌ اینوک و هارمونیکا و ساکسفون،‌ درامز و کونکا و پرکاشن و گروه سازهای ایرانی شامل  تار،‌ سه تار ، سنتور، قانون،‌ تمبک و دف است.

بلیت فروشی این کنسرت در سایت ایران کنسرت و از این لینکhttps://www.iranconcert.com/concert/16249/ قابل دسترسی است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار