مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه‌و‌بویراحمد:

تلاش کنیم دو مولفه اعتماد مردم و نیروی انسانی دغدغه‌مند برند کانون باشد

یاسوج ( پانا) - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت باید تلاش کنیم دو مؤلفه اعتماد مردم و نیروی انسانی کارآمد، دغدغه‌مند و جهادی برند کانون باشد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش کنیم دو مولفه اعتماد مردم و نیروی انسانی دغدغه‌مند برند کانون باشد

امیر سلیمان شهبازی در همایش آموزشی معاونین مالی اداری استان‌های کشور که به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است، با تشکر از مجموعه مدیریت کانون کشور اظهار کرد: آن چیزی که برای من خیلی ارزشمند است و درس بزرگی برای من در این مدت بوده مدل مدیریتی است که در ستاد کانون کشور وجود دارد.

وی افزود: مدل مدیریتی که کانون کشور هست شخص نیست یک سیستم است که هر کسی کمک می کند که دیگری رشد کند، از این مفهوم زیبا در روان شناسی تحت عنوان علاقه اجتماعی یاد می شود.

شهبازی اظهار کرد: مفهوم کانون بر این بنا شده است که ما کمک کنیم تا دیگران رشد کند و این اتفاق در سطح کلان کانون به زیبایی مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه در دنیای روان شناسی اجتماعی و شغلی، مدیران را به ۳ دسته تقسیم می‌کنند، گفت: دسته اول مدیران مشکل‌مدار هستند یعنی دنبال این هستند که میز و صندلی خود را به هر قیمتی حفظ کنند، این دسته در دنیای سنتی زندگی کرده‌اند و نمی‌توانند راهبری اساسی جهت رشد و توسعه جامعه را داشته باشند.

شهبازی دسته دوم مدیران را مسله‌مدارها ذکر کرد و افزود: این دسته آنهایی هستند که هم می‌خواهند یک نامی داشته باشند و هم صندلی خود را حفظ کنند و در دنیای مدرن روی مهارت‌ها متمرکز هستند.

مدیر کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران نوع سوم را مدیران دغدغه‌مند یاد کرد و گفت: این دسته از مدیران آنهایی هستند که کار می‌کنند برای اینکه دیگران رشد کنند آنهایی که زحمت می‌کشند جامعه به سمت شکوفایی سوق داده شود.

شهبازی افزود: مسله‌ای که ما امروز در کانون به خوبی می‌بینیم اعتمادی است که مردم به ما دارند و این سرمایه اولیه ماست که باید قدردان آن باشیم .

وی دومین سرمایه کانون را نیروی انسانی دانست و گفت: در سطح کلان مدیریت کانون تمرکز روی رضایت نیروی انسانی است‌.

شهبازی با اشاره به اینکه سومین سرمایه کانون، زمان است افزود: در شعار تابستانتو بساز زمانی را برای ما مشخص شده که شروع و پایان دارد.

وی، تاکید کرد: باید تلاش کنیم دو سرمایه اعتماد مردم و نیروی انسانی دغدغه‌مند و جهادی برند کانون باشد.

 

خبرنگار : دانش‌آموز: مریم انصاری راد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار