شروع پویش دانش‌‌آموزی همخوانی «لحظه صعود»

تهران (پانا) - پویش همخوانی لحظه صعود برای دانش‌آموزان در شبکه شاد به راه افتاد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شروع پویش دانش‌‌آموزی همخوانی «لحظه صعود»

المپیک 2024 از 5 تا 21 مرداد به میزبانی فرانسه در شهر پاریس با حضور برترین ورزشکاران سراسر جهان در رشته‌های مختلف ورزشی در حال برگزاری است. در این رویداد ملی‌پوشان ایرانی در 14 رشته ورزشی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

ورزشکاران ایرانی با پرچم‌داری رضا الفتی و ندا شهسواری وارد عرصه بزرگ المپیک شدند. کاروان المپیک ایران امسال شاهد بیشترین حضور بانوان ایرانی نسبت به تمام ادوار بود. امسال ده ورزشکار دهه هشتادی نیز در کاروان ایران حضور داشتند که خود نشانی از پویایی و افتخارآفرینی نسل جوان آینده‌ساز کشور است.

همزمان با برگزاری المپیک 2024 در شهر پاریس پویش هیجان‌انگیز همخوانی سرود «لحظه صعود» تحت نظارت کمپین لحظه صعود برای دانش‌آموزان در شبکه شاد با هدف حمایت از ملی‌پوشان ایران در مسیر موفقیت در المپیک به راه افتاده و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند با شرکت در این پویش از ملی‌پوشان خود حمایت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش کافی است وید‌ئویی از لحظه همخوانی با سرود لحظه صعود تهیه کرده، سپس ویدئو را برای کمپین لحظه صعود ارسال کنند. قابل ذکر است که این ویدئو می‌تواند به‌صورت انفرادی یا با خانواده و دوستان تهیه شده باشد. 

ایرانی قهرمان- داخلی

دانش‌آموزان برای ارسال آثار کافی است به شبکه دانش‌آموزی شاد مراجعه کرده و در صفحه اصلی در بخش رویداد‌ها پنجره ایرانی قهرمان را انتخاب کنند. پس از ورود به پنجره ایرانی قهرمان در قسمت پایین صفحه وارد پنجره کمپین لحظه سرود شوند. دانش‌آموزان در این قسمت می‌توانند در بخش ارسال اثر، ویدئوی خود را برای شرکت در پویش ارسال کنند.

نماهنگ «لحظه صعود» توسط  احسان جوادی تنظیم و خوانده شده، محمدمهدی اسکندری کارگردان این نماهنگ است. تهیه‌کننده موسیقی این نماهنگ احمد ناصری‌پور و تهیه‌کننده نماهنگ محمد شالو هستند. این نماهنگ در استدیو ماوا در سال 1401 تهیه و تولید شده و در فضای مجازی منتشر شده است.

خبرنگار : آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار