همگام با المپیک؛

بیرانوند در جایگاه بیست‌ونهم المپیک پاریس

تهران (پانا) - تیرانداز جوان ایران، پشت خط راند پنجم مسابقات تیراندازی بخش اهداف پروازی برای حضور در جمع فینالیست‌ها قرار گرفت.این ورزشکار تاکنون در جایگاه بیست‌و نهم مسابقات قرار دارد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بیرانوند در جایگاه بیست‌ونهم المپیک پاریس

محمد بیرانوند پسر تیراندازی ایران، امروز در مرحله سوم مسابقات تیراندازی بخش اهداف پروازی از ثانیه‌هایی پیش پشت خط آتش قرار گرفته است.

جوان‌ترین ورزشکار ایرانی در تاریخ ادوار المپیک، دیروز در سومین روز بازی‌های المپیک پاریس، در رشته‌های تیراندازی با رقبای خود به رقابت پرداخت. در پایان راند اول، بیرانوند امتیاز ۲۳ را ثبت کرد.

وی همین امتیاز را در راند دوم تکرار کرد و در مجموع دو راند با ۴۶ امتیاز در رده بیست و پنجم قرار داشت. در پایان روز نخست دور مقدماتی و در مجموع سه راند، بیرانوند با ۷۰ امتیاز در رده بیست و یکم ایستاد.

دور مقدماتی تراپ مردان از دقایقی پیش با برگزاری راند چهارم و پنجم به پایان می‌رسد و چهره شش تیرانداز راه یافته به فینال مشخص می‌شود.

در چهارمین روز از رقابت های تیراندازی در المپیک پاریس ۲۰۲۴، محمد بیرانوند در ادامه رقابت‌های دور مقدماتی تراپ در خط آتش ایستاد. محمد بیرانوند در راند چهارم امتیاز ۲۲ را ثبت کرد. 

وی در مجموع چهار راند با ۹۲ امتیاز در رده بیست و نهم قرار دارد. راند پنجم و پایانی تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و چهره شش تیرانداز راه یافته به فینال مشخص می‌شود.

پسر دهه هشتادی تیراندازی ایران، جوان‌ترین ، مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2023 را در کارنامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار