تجلیل از دانش آموز خبرنگاران پانا منطقه شاهرود

اردبیل (پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی منطقه شاهرود، جلسه توجیهی و آموزشی دانش آموز خبرنگاران منتخب پانا این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموز خبرنگاران پانا منطقه شاهرود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه شاهرود؛ قهرمان بابازاده، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شاهرود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند دانش آموز خبرنگاران منطقه و انجام رسالت خطیر و مهم تشکل سازمان دانش آموزی در تببین مسائل مهم اجتماعی و فرهنگی جامعه گفت: خبرگزاری پانا و خبرنگاران در فریضه مهم دینی و سیاسی جهاد تبیین، نقش کلیدی و مهمی دارند که این امر می‌تواند در بالا بردن سطح فرهنگ و سواد رسانه ای جامعه نیز موثر باشد. 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات ارزنده خبرنگاران پانا در انعکاس فعالیت های آموزشی و تربیتی مدارس منطقه در سطح استانی و ملی، بر لزوم تداوم این نوع فعالیت ها در سطح منطقه شاهرود و شهرستان خلخال همانند حضور و تهیه گزارش های خبری در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد. 

هاشم مرادی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه شاهرود، ضمن بیان وظایف و رسالت مهم خبرنگاران پانا، از تهیه اقلام و تجهیزات خبرنگاری به منظور کیفیت بخشی به گزارش های خبری این خبرگزاری در آینده نزدیک خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه شاهرود در پایان این جلسه از دانش آموز خبرنگاران منتخب خبرگزاری پانا منطقه شاهرود استان اردبیل به پاس زحمات ارزنده در انعکاس گسترده فعالیت های آموزشی و پرورشی این منطقه تجلیل به عمل آورد.

خبرنگار : حسین خلیل وند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار