مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران:

پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های آموزشی از اولویت‌های اصلی برای بهبود شرایط آموزشی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران، پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های آموزشی را از اولویت‌های اصلی در منطقه دانست که باعث بهبود شرایط برای دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های آموزشی از اولویت‌های اصلی برای بهبود شرایط آموزشی است

جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران با حضور معاونین و مدیر منطقه با محوریت فعالیت‌های عمرانی، افتتاح پروژه‌های در حال ساخت و بررسی طرح‌های پیش رو در دفتر مدیریت منطقه برگزار و دیگر مسائل و موضوعات مهم منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محسن مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ بیان کرد: پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های آموزشی، تربیتی و پرورشی از اولویت‌های اصلی در منطقه است. پروژه‌های در حال ساخت به خوبی پیش می‌روند و برنامه‌ریزی دقیقی برای افتتاح آن‌ها انجام داده‌ایم. همچنین طرح‌های جدیدی نیز در دست اقدام است.

وی افزود: تلاش ما این است که با همکاری تمام معاونین و مسئولین مربوطه، شرایط بهتری برای دانش‌آموزان و معلمان فراهم کنیم و از امکانات به بهترین نحو ممکن بهره‌برداری کنیم.

در این جلسه، معاونین منطقه نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود وضعیت عمرانی مدارس و پروژه‌های آموزشی ارائه دادند و تصمیماتی برای تسریع روند اجرای طرح‌های عمرانی اتخاذ شد. 

این نشست با هدف بررسی دقیق‌تر و بهبود روند فعالیت‌های عمرانی و پروژه‌های آموزشی برگزار شد و مدیر منطقه ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه‌ها، تحولات مثبتی در حوزه آموزش و پرورش منطقه ۵ به وجود آید.

عکاس : سمیه خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار