در جلسه ستاد اربعین دانشگاه فرهنگیان مطرح شد؛

راه‌اندازی ۷ موکب دانشگاه فرهنگیان در مسیر راهپیمایی اربعین در ایران و عراق

تهران (پانا) - جلسه ستاد اربعین دانشگاه فرهنگیان با حضور رجبعلی برزویی رئیس؛ اعضای هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان؛ فرمانده و جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی ۷ موکب دانشگاه فرهنگیان در مسیر راهپیمایی اربعین در ایران و عراق

در این جلسه، رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین مهم ترین و تاثیرگذارترین برنامه غیر درسی دانشگاه فرهنگیان است؛ بر برگزاری باشکوه این راهپیمایی و حضور حداکثری دانشجو معلمان در راستای قوام یافتگی کار معلم طبق بیانات رهبر انقلاب تاکید کرد.

وی بر ضرورت کار رسانه ای قبل، حین و بعد از راهپیمایی اربعین تاکید و بر اقدامات جدی و حرفه ای روابط عمومی در این رخداد مهم تاکید کرد.

حمیدرضا ابراهیمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با بیان برنامه ها و اقدامات این معاونت در برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین اظهار داشت: در مرزهای میرجاوه در سیستان و بلوچستان، چزابه، خسروی و مهران موکب های فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان تشکیل خواهد شد.

وی افزود: همچنین سه موکب در نجف اشرف؛ عمود 1222 و مدرسه جُمانه در کربلا میزبان دانشجومعلمان عزیز و زائران اباعبدالله(ع) است

گفتنی است در این جلسه، مصوباتی در خصوص حضور حداکثری دانشجومعلمان عدم ایجاد مشکلات آموزشی برای زائران امام حسین( ع) و عدم تداخل امتحانات با راهپیمایی اربعین برنامه ریزی دقیق در جهت حضور حداکثری دانشجومعلمان در راهپیمایی اربعین تصویب شد.

در این جلسه پوستر پنجمین پویش سفیران حسینی( ع) و هفتمین سوگواره اربعین حسینی(ع) رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار