بادامکی: باید از ورزشگاه تختی بازی‌ها را شروع کنیم

امیدوارم پرسپولیس در تهران میزبان باشد

تهران (پانا) - معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت در بازدید میدانی که از ورزشگاه آزادی انجام شد مشخص شد این ورزشگاه اکنون مشکلات زیادی دارد که باید تا برگزاری بازی‌های آسیایی رفع شود.

کد مطلب: ۱۴۸۹۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بادامکی: باید از ورزشگاه تختی بازی‌ها را شروع کنیم

حسین بادامکی در حاشیه نشست بررسی چالش‌های استادیوم آزادی برای میزبانی، اظهار کرد: این جلسه با حضور مسئولان فدراسیون و شرکت تجهیز برگزار و نکات خوبی در آن مطرح شد. بازدید میدانی هم از استادیوم آزادی داشتیم که در حال حاضر مشکلات زیادی دارد اما باید از تاج تقدیر و تشکر کنم که برای آماده‌سازی این ورزشگاه تلاش می‌کند. هرچند کار بسیار مشکل است. 

وی اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس هم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا طبق یک همکاری خوب با فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه، انشاءلله ورزشگاه آزادی سریع‌تر به لیگ نخبگان برسد و هواداران را کنار خود داشته باشیم؛ امیدوارم با تداوم برگزاری این جلسات مشکلات هر ۲ استادیوم برطرف شود تا پرسپولیس در شهر تهران میزبان رقبای خود باشد.

معاون باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این جلسه وضعیت ورزشگاه تختی هم مطرح شد که باید بازی‌های لیگ را در آن آغاز کنیم. این ورزشگاه نیز مشکلات خاص خودش را دارد و با تلاش‌های صورت گرفته مدیرکل ورزش و جوانان تهران و همکارانش خیلی از مشکلات برطرف شده و سایر مشکلات نیز به زودی برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار