گفت‌وگوی مجازی مدیرعامل پانا با دانش‌آموز خبرنگاران کرمانی

کرمان (پانا) - مدیرعامل خبرگزاری پانا در آستانه روز خبرنگار در جلسه مجازی با دانش‌آموز خبرنگاران استان کرمان گفت‌وگو کرد و ‌مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را جویا شد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی مجازی مدیرعامل پانا با دانش‌آموز خبرنگاران کرمانی

د‌انش‌آموزخبرنگاران استان کرمان در گفت‌و‌گو با مدیر‌عامل خبرگزاری پانا، ‌مشکلات و سوالات خود را مطرح و دغدغه‌های خود را در میان گذاشتند.

محمد باجلان، مدیرعامل خبرگزاری‌پانا با اشاره به اینکه ‌خبرگزاری پانا به دانش‌آموز خبرنگاران هویت می‌بخشد، گفت: خبرگزاری پانا با کمترین امکانات، بیشترین بازدهی و بهره‌وری را از ظرفیت دانش‌آموزان داشته و رشد و پیشرفت دانش‌آموزان را همواره در برنامه کاری خود قرار داده و دانش‌آموزان را با آموزش و توانمندسازی برای حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی در آینده آماده می‌کند.

باجلان افزود: تغییر قالب سایت پانا، راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی و رادیو پانا، مجله پانا، بازارچه دانش‌آموزی و ... همگی برای این است تا بستری فراهم شود و ‌دانش‌‌آموزان کنشگری خود را در این خبرگزاری انجام دهند و تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارند.

مدیرعامل پانا با تاکید بر اینکه خبرگزاری پانا امروز به یک باشگاه تبدیل شده و دانش‌آموزان با هر استعداد‌ و ظرفیتی می‌توانند به آن وارد شوند، گفت: امیدوارم در این جلسات آنلاین با دانش‌آموزخبرنگاران فعال استان‌ها و شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادهای عملی و کاربردی آن‌ها، بتوانیم گام‌های موثری در جهت اعتلای پانا برداریم.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار