رونمایی از گزینه جانشینی بیرانوند در پرسپولیس؛

سنگربان سابق بنفیکا به پرسپولیس نزدیک شد

تهران (پانا) - هلتون لیتی سنگربان ۳۳ ساله و برزیلی گزینه جدید سرخ‌پوشان برای جانشینی بیرانوند است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سنگربان سابق بنفیکا به پرسپولیس نزدیک شد

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روزهای پایانی خردادماه به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکنند، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد و به تراکتور پیوست.

به دنبال فسخ قرارداد بیرانوند با سرخ‌پوشان، هیات‌مدیره باشگاه رضا درویش را مامور کرد تا برای جانشینی وی اقدام کند و در ادامه اقدام قانونی در خصوص فسخ قرارداد سنگربان ملی‌پوش خود را در دستور کار قرار گیرد. پرسپولیس برای قفس توری خود به سراغ گزینه‌های مختلفی از جمله پیام نیازمند، محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی رفت که هر کدام بنا به دلالیلی منتفی شد.

سرخ‌پوشان در شرایطی که کمتر از ۲۰ روز به شروع بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مانده هنوز نتوانسته‌اند برای قفس‌ توری خود گزینه مناسبی را جذب کنند و در چنین شرایطی راهی اردو ترکیه نیز شده‌اند. در این بین اما گفته می‌شود سرخ‌پوشان برای جانشینی بیرانوند به سراغ یک گزینه جالب رفته‌اند.

هلتون لیتی سنگربان ۳۳ ساله و برزیلی گزینه جدید سرخ‌پوشان برای قفس توری این تیم است. این سنگربان برزیلی فصل گذشته در سوپر لیگ ترکیه و در تیم آنتالیااسپور به میدان رفته و بعد از انجام ۵۲ بازی از این تیم جدا شده و اکنون بازیکن آزاد است. لیتی سابقه بازی با لباس بنفیکا پرتغال را در کارنامه خود دارد. وی همچنین سابقه حضور در بواویشتا پرتغال و بوتافوگو برزیل را نیز در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار