مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران:

مربی تربیتی بهترین الگو در میدان برای دانش‌آموزان نسل پرسشگر امروز است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران، مربی تربیتی را بهترین الگوی حاضر برای دانش‌آموزان جست‌وجوگر و پرسشگر نسل جوان دانست که برای پاسخ به سؤالات آن‌ها وارد میدان شده‌ و بر سخنان خود عامل‌ است.

کد مطلب: ۱۴۹۰۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مربی تربیتی بهترین الگو در میدان برای دانش‌آموزان نسل پرسشگر امروز است

آیین تجلیل از فرهنگیان برگزیده مسابقات و جشنواره‌های استانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار شد.

این مراسم با حضور مسعود بهرامی (مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران)، سعید دهنوی (معاون پرورشی و فرهنگی)، مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و فرهنگیان منتخب نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، دهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، چهل و دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا، جشنواره همیار مشاور، فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی و دوره تربیت مربی اردو در تالار نجم خاورمیانه شهرری برگزار شد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم تجلیل از فرهنگیان برگزیده مسابقات و جشنواره‌های استانی معاونت پرورشی و فرهنگی اظهار کرد: همواره در طول تاریخ برای جوامع بشری برای مشخص شدن مسیر انسان‌ها، مکاتب مختلفی وجود داشته که هر کدام از این مکاتب برای چگونگی کارایی خودشان یک الگو و نقشه راهی را ارائه می‌کنند که به آن «دین» می‌گوییم.

وی افزود: در هر کشوری برگرفته از مکتب، دین و آیین نهادی که در آن حاکم است، وظیفه پیشبرد اهداف دینی بر عهده آموزش و پرورش است و از این رو است که وظیفه ما فرهنگیان سنگین و متعهدانه تعریف می‌شود.

بهرامی ضمن اشاره به تفاوت‌های سنی مخاطبان آموزش و پرورش عنوان کرد: مخاطب ما در آموزش و پرورش، دانش‌آموزانی در بازه سنی 6 تا 18 سال هستند، دانش‌آموزانی جست‌وجوگر، پرسشگر و به دنبال جواب برای سوال‌هایشان  که باید آموزش ببینند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرهنگیان حاضر در مراسم خاطرنشان کرد: این نسل با تمام ویژگی‌های گفته‌شده، نیازمند الگو هستند. الگویی که بر سخنان خود عامل باشد و دانش‌آموز، سخنانش را در عملش ببینند و بتوانند پذیرای آموزش از جانب آن باشند؛ چه کسانی بهتر از معلمانی مانند شما که خودشان در تمام مصادیق اعم از مسابقات قرآن و عترت، جشنواره‌های تدریس، فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، همیار مشاور و دوره‌های تربیت مربی اردویی و دیگر موارد وارد میدان شده‌اند و بر سخنان خود عامل‌ هستند.

در ادامه این مراسم، ذاکر و پیرغلام اهل بیت(ع)، حاج اکبر مولایی با نوای خوش خود  به ذکر مصیبت در مدح حضرت سیدالشهدا(ع) پرداخت.

همچنین در پایان این برنامه از فرهنگیان منتخب نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، دهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، چهل و دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا، جشنواره همیار مشاور، فعالیت های سازمان دانش‌آموزی و دوره تربیت مربی اردو تجلیل شد.

خبرنگار : دانش‌آموز: ریحانه خوافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار