مسئول جدید خبرگزاری پانا فارس منصوب شد

فارس(پانا) - طی حکمی از سوی رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس، فاطمه نیکوکار به‌عنوان مسئول جدید خبرگزاری پانا استان فارس معرفی شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مسئول جدید خبرگزاری پانا فارس منصوب شد

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس در مراسم معارفه مسئول جدید خبرگزاری پانا با اشاره به سوابق درخشان مسئول جدید خبرگزاری پانا در حوزه خبر و رسانه، گفت: قطعا با حضور فعال مسئول جدید خبرگزاری پانا و سوابق وی در رسانه‌ها مسئول جدید فردی رسانه‌ای است و در خبرگزاری‌های مختلف خوش درخشیده است.

به گفته این مقام مسئول قطعا می‌توانیم مدرسه سواد رسانه را در آینده نزدیک داشته باشیم.

کرم زاده گفت: تربیت اجتماعی دانش‌آموزان از اهداف اصلی این خبرگزاری است و از خانواده‌ها انتظار داریم همچون گذشته با خبرگزاری پانا همراهی کنند. 

همچنین رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس خواستار تشکیل هیات اندیشه‌ورز مجازی با هدف بررسی طرح‌ها، ایده‌ها و تولید محتوای متناسب با جنبه فرهنگی و اجتماعی کشور شد. 

وی اضافه کرد: تشکیل میزگردهای دانش‌آموزان و مسئولین در راستای طرح ایده‌ها و مطالبه‌گری در رأس اولویت کار دانش‌آموزان خبرنگار پانا باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: آموزش دانش‌آموزان، مربیان و خانواده‌ها در برابر آسیب‌های فضای مجازی و همچنین آموزش مطالبه‌گری به دانش‌آموزان برای نقش آفرینی موثر در جامعه می‌باشد که باید تحقق یابد.

مریم انصاف سرپرست اسبق خبرگزاری پانا فارس با اشاره به فعالیت‌های بی‌وقفه این خبرگزاری، افزود: طبق آمار رسمی تاکنون ۴۷۰۰ دانش‌آموز خبرنگار در سطح استان حضور دارند. 

وی همچنین گفت: دفتر خبرگزاری پانا در اداره استثنایی آموزش و پرورش استان فارس افتتاح شده است و دانش‌آموزان استثنایی مشتاق فعالیت در این خبرگزاری هستند و همچنین طبق درخواست این دانش‌آموزان باید لوگو مناسب پانا برای آنها طراحی شود. 

فاطمه نیکوکار مسئول جدید خبرگزاری نیز در این مراسم گفت: خبرگزاری پانا بهترین نقطه کشف‌ استعداد‌های درخشان دانش‌آموزان است و بر اساس بررسی بنده تولیدات دانش‌آموزان در این خبرگزاری بسیار حرفه‌ای و فوق العاده است و قطعا بهترین فرصت یادگیری آداب خبرنگاری در این خبرگزاری امکان‌پذیر است.

به گفته نیکوکار خبرگزاری پانا دارای جنبه تربیتی و آموزشی برای خبرنگاران است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان خبرنگار باید مراقب باشند در عرصه رسانه اصالت را حفظ کنند و به سؤال‌، جواب و انتشار محتواها اکتفا نکنند و همچنین خبرنگار ضمن بیان واقعیت‌ها، تبیین و آگاه‌سازی مردم و دیگر دانش‌آموزان را هم باید انجام دهد.

مسئول جدید پانا اضافه کرد: مسئولان باید مکلف باشند که پاسخ خبرنگاران پانا را بدهند و در مقابل سؤالات آنها پاسخگو باشند چراکه خبرنگاران مشکلات جامعه را از طریق سؤالات به مسئولین می‌رسانند. 

وی با بیان اینکه خبرنگاران پانا باید مطالبه‌گری را در راس کار خود قرار دهند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند کانون تزریق امیدبه کشور باشید و ازمسئولان مطالبه کنید.

به گزارش پانا، فاطمه نیکوکار در سوابق خود خبرنگاری در رسانه‌های برخطی همچون ایسنا، شیرازه، سحاب پرس، علم و فناوری و پانا را دارد.

خبرنگار : پارمیدا رکن منظر،آروین خادم الحسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار