به‌ بهانه‌ روز‌ خبرنگار؛

مبارک باد، روزی که به نام ما خبرنگاران است

هرمزگان (پانا) - هفدهم مرداد ماه دیگری از راه رسید و ۲ سال از روزی که برای اولین بار قدم در عرصه خبر و خبرگزاری گذاشته ام می‌گذرد، و شاید قرار بر این است که به دیگران یادآوری کنیم زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و شما برود، قطعا مبارک خواهد بود روزی که به نام ما خبرنگاران است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به نام خداوند لوح و قلم، حقیقت نگار وجود و عدم، به نام فرمانروای اقلیم هنر و سلام بر هنرمندان صاحب قلم، و امروز ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار با قلمم از خبرگزاریِ پانایی می‌نویسم که به اندازه ایران سرافراز وسعت دارد.

خرسند و بسیار شادمانم که پانای خوبمان، همواره درحال ترقی و به دنبال خوش‌نگری ست، وخدارا شاکرم که فرصت نفس کشیدن و تجربه کسب کردن برای منِ‌کوچک در جمع بزرگ پانایی‌ها قرار داد‌.

من در جمع بزرگ خبرگزاری پانا رشد کردم، و آموختم از فرصت های که در اختیار دارم چگونه استفاده کنم و به این یقین دست یافتم که فرقی نمی‌کند آغازِ هفته باشد یا پایانش، صبح باشد یا شب، بذرِ امید و تلاش نه وقت می‌شناسد نه موقعیت، هروقت بکاری؛ شبیهِ لوبیای سحرآمیز، با اولین طلوع آفتابِ خواستن، جوانه می‌زند و تا آسمان موفقیت و توانستن اوج می‌گیرد.

پانا برای من آغاز مسیر جدیدی از زندگی را باز نمود، مسیری که وقتی پای در آن نهادم تازه متوجه شدم دنیایی بی انتها دارد لحظه به لحظه، ثانیه به ثانیه آن جذاب و شگفت انگیز است، از همراه شدن در این مسیر به خود می بالم و امید دارم که پایانش مانا شدنی باشد آمیخته به پانا.

و اما در پایان در روز خبرنگار من می گویم روزی خواهد رسید که؛ میدان داران تمدن نوین اسلامی در آینده به نوجوانان آن زمان خواهند گفت که مسیر ما از جایی آغاز شد که پانا، ما را همچون یک مادر در آغوش گرم خود جای داد و موشوقی شد تا هرروز به سمت کوی موفقیت پرواز و قله افتخار را فتح کنیم.

روز خبرنگار بر تمامی فعالان عرصه خبر که خود را وقف خدمت رسانی به مردم کرده اند مبارک باد.

 

 

 

خبرنگار : دانش‌آموز اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار