معاون وزیر آموزش و پرورش:

شهرستان کاشمر همواره در امور پرورشی و تربیتی موفق عمل کرده است

کاشمر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهرستان کاشمر به سبب ظرفیت‌های بالای معنوی همواره در امور پرورشی و تربیتی موفق عمل کرده است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان کاشمر همواره در امور پرورشی و تربیتی موفق عمل کرده است

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه سعید تاج‌محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر، سعید آخرتی معاون پرورشی و تربیت بدنی با حضور در وزارت آموزش و پرورش با حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش دیدار کردند.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی با تاکید بر حفظ و ارتقای مراکز تربیتی عنوان کرد: شهرستان کاشمر به سبب ظرفیت‌های بالای معنوی همواره در امور پرورشی و تربیتی موفق عمل کرده است.

وی در ادامه، مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار جهت کیفیت‌بخشی به امور مراکز تربیتی شهرستان کاشمر و بهسازی مراکز آسیب‌دیده در زلزله اختصاص داد.

سعید تاج‌محمد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در این جلسه به بیان برخی نیازهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن‌ها، اردوگاه دانش‌آموزی و سایر مراکز تربیتی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر پرداخت.

تاج‌محمدی گفت: تکمیل اردوگاه دانش‌آموزی شهرستان کاشمر می‌تواند زمینه‌ساز اجرای برنامه‌های تربیتی ویژه ۳۶ هزار دانش‌آموز شهرستان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال اولیای شهرستان کاشمر از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و تربیتی و دارالقرآن‌ها، کیفیت‌بخشی به برنامه‌های این مراکز و ارتقای سطح خدمات تربیتی نیازمند توجه حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی است.

همچنین در این جلسه مقرر شد نمایندگان حوزه اردوگاه‌های وزارت با سفر به کاشمر، مقدمات ساخت مرکز اقامتی و خوابگاهی در این اردوگاه را فراهم کنند.

خبرنگار : محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه