خبرنگاران زبان گویای مردم و جامعه هستند

شادگان (پانا) - فرماندار شادگان در جمع دانش‌آموز خبرنگاران پانا آنان را زبان گویای مردم و جامعه دانست و از تلاش‌های آنها تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران زبان گویای مردم و جامعه هستند

صالح زاده فرماندار شادگان ضمن تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه و تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و جامعه هستند، اظهار کرد: «خبرنگاران افرادی تاثیرگذار در جامعه یاد کرد که در زمان های حساس وظیفه اطلاع رسانی را برعهده دارند.»

فرماندار شادگان ارتباط بیشتر ادارات و نهادهای دولتی، گفت وگو و تبادل اطلاعات مسئولین با این قشر را در پویایی و ارائه خدمات بهتر و نتیجه مطلوب تر به مردم شهرستان ضروری دانست.

در پایان این همایش از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شادگان و دانش آموزان خبرنگار پانا با اعطای لوح سپاس و هدیه از این عزیزان تجلیل به عمل آمد و همچنین از مدیر آموزش وپرورش شادگان، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی به عنوان حامیان خبرنگاری دانش آموزی پانا با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه که مدیر آموزش وپرورش شادگان نیز در آن حضور داشت، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شادگان به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند که نقد پذیری مسئولان، تعامل نداشتن برخی روسای ادارات با خبرنگاران، حمایت از دانش آموزان خبرنگاران پانا و اصحاب رسانه از مهم ترین مسائل مطرح شده توسط خبرنگاران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار