مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه آغاز شد

تهران (پانا) - در پی شهادت اسماعیل هنیه، رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، مراسم تشییع پیکر این فرمانده محور مقاومت صبح امروز (پنج شنبه) از دانشگاه تهران آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه آغاز شد

در پی شهادت اسماعیل هنیه، رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، مراسم تشییع پیکر این فرمانده محور مقاومت صبح امروز (پنج شنبه) از دانشگاه تهران برگزار شد.

بامداد دیروز (چهارشنبه) محل اقامت اسماعیل هنیه در تهران مورد اصابت قرار گرفت و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

این مراسم ساعت ۸ صبح در دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و رأس ساعت ۸:۳۰ صبح رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر پیکر این شهید برجسته مقاومت فلسطین اقامه نماز خواهند کرد.

تشییع پیکر این شهید سرافراز پس از اقامه نماز از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تا چهار راه نواب برگزار شد.

حرکت مردم به سمت مسیر تشییع پیکر

با اقامه نماز بر پیکر شهید هنیه، مردم به سمت خیابان انقلاب جهت حضور در مسیر تشییع پیکر شهید هنیه حرکت کردند.

شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه با در دست داشتن عکس شهید هنیه، شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

امروز امت اسلامی با تشییع اسماعیل هنیه نشان می‌دهد که همچنان پرچم اسلام و مقاومت سرفراز و بلند است

خلیل الحیه، عضو ارشد حماس صبح امروز در آئین تشییع شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران، گفت: رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت جدید به همه جهانیان ثابت کرد که این رژیم و غده سرطانی باید از بین برود.

وی بیان کرد: امروز در میان مسلمانان تاکید می‌کنیم که خون اسماعیل هنیه همچنان در راه وحدت امت اسلامی، مقاومت و در راه آزادسازی فلسطین و قدس شریف اثر خواهد داشت و این دلالت آشکاری دارد بر آن هدفی که اسماعیل هنیه برای آن تلاش کرد که هدف وی وحدت بخشی میان امت اسلامی و وحدت مسلمانان برای آزادی فلسطین بود.

عضو ارشد حماس تصریح کرد: امروز امت اسلامی با تشییع اسماعیل هنیه نشان می‌دهد که همچنان پرچم اسلام، جهاد، مقاومت و آزادی سرفراز و بلند است و خواهد ماند.

خلیل الحیه در ادامه گفت: ما امروز به امت اسلامی و به همه جهانیان و آزادگان تاکید می‌کنیم که شعاری را که اسماعیل هنیه سر داد همچنان جاودانه نگه می‌داریم و آن شعار عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی بود و ما نه تنها این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم، بلکه با عمل و شعار خود همچنان پیگیری خواهیم کرد تا ریشه این رژیم از سرزمین فلسطین کنده شود.

تکمیل می‌شود ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار