۱۷۰ کلاس درس برای شروع سال تحصیلی در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می‌گیرد

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از افتتاح ۱۷ پروژه و بهره‌برداری از ۱۷۰ کلاس درس برای دانش‌آموزان تا آغاز سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۵۰.۹۹M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۱۷ دانلود فایل

علی اسماعیلی در حاشیه افتتاح آموزشگاه غیردولتی ثمین که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در مصاحبه با پانا با بیان اینکه برای شروع سال تحصیلی پروژه مهر فعالی در سرتاسر مدارس استان اجرا شده، گفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ درحال افتتاح فضاهای آموزشی هستیم.

وی ادامه داد: خداراشاکریم که ۱۷ پروژه درقالب تقریبا ۱۷۰ کلاس را تحویل خواهیم گرفت و البته ۱ یا ۲ پروژه برای آخر مهرماه پیش‌بینی شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

وی از مشارکت بخش خصوصی در ساخت مدارس را ارزشمند توصیف کرد و گفت: الان که اینجا در خدمت شما هستیم در حال افتتاح یکی از مدارس استان در قالب مدرسه غیر دولتی هستیم که به همت بخش خصوصی ساخته شده و فضای خوبی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از هم‌افزایی ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای شروع سال تحصیلی تقدیر کرد و افزود: بخش خصوصی، ادارات در کنار آموزش پرورش در قالب پروژه مهر دست به دست هم دادیم تا انشالله شروع سال تحصیلی مناسبی را هم از جهت فضاهای آموزشی که امروز بصورت ویژه در حال پیگیری آن هستیم و هم از قِبَل سایر مسائلی که لازم هست در کنار هم مهر خوبی را داشته باشیم.

خبرنگار : مهشید غنی‌لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار