مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

مدارس استان آماده بازگشایی مطلوب در مهرماه هستند

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از آمادگی کامل مدارس این استان برای بازگشایی مطلوب در مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس استان آماده بازگشایی مطلوب در مهرماه هستند

علی اسماعیلی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان زنجان که با حضور احمد محمودزاده (معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش) برگزار شد با اشاره به موضوعات مختلف مربوط به پروژه مهر گفت: در قالب طرح شهید عجمیان و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و همچنین ظرفیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان در تمام مناطق ۱۴گانه استان، پیگیر مباحث عمرانی و تعمیر و تجهیز مدارس هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به موضوع هدایت تحصیلی دانش‌آموزان افزود: در هدایت تحصیلی نیز روند رو به رشد رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای را داریم و امسال نیز با تأسیس چندین هنرستان جدید، پیگیر افزایش ثبت‌نام در رشته‌های هدف هستیم.

وی افزود: امسال با اقدامات انجام‌شده، ثبت‌نام در رشته ریاضی افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی انجام‌شده از هدایت دانش‌آموزان به یک رشته خاص جلوگیری کنیم.

این مسئول با اشاره به پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در خصوص تامین نیروی انسانی گفت: تمام تلاش ما تامین معلم برای همه کلاس‌ها است و ان‌شاءالله با آغاز سال تحصیلی، کلاسی بدون معلم نخواهد ماند.

اسماعیلی با اشاره به اجرای مانور بازگشایی برای سنجش میزان آمادگی مدارس برای بازگشایی مطلوب گفت: مانور بازگشایی مدارس با دقت تمام در مدارس استان برگزار شد و مدارس ۱۱ روز مانده به اول مهر، آماده بازگشایی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار