مدیر آموزش و پرورش بیرجند خبر داد:

افتخارآفرینی دانش‌آموزان بیرجندی در جشنواره نوجوان خوارزمی

بیرجند (پانا) - مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان بیرجند از کسب 36 رتبه اول تا سوم توسط دانش‌آموزان این شهرستان در مرحله استانی دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۵۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان بیرجندی در جشنواره نوجوان خوارزمی

مجید بهدانی افزود: پس از داوری سطح استانی دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی، 24 رتبه اول، ۷ رتبه دوم و ۵ رتبه سوم، حاصل تلاش دانش‌آموزان تلاشگر شهرستان بیرجند بود.

وی با اشاره به اینکه دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در ۱۳ محور و ۲۲ زیرمحور از اسفند 1402 در این شهرستان آغاز به کار کرده بود، اظهار کرد: 16466 نفر از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد 612 نفر به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند.

بهدانی، فرصت‌آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان در تمام حوزه‌های تربیت و یادگیری را از اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد و گفت: این جشنواره، یکی از بزرگترین رویدادهای علمی - پژوهشی دوره اول متوسطه است که با رویکرد تمام‌ساحتی در 13 محور در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد برای تنوع‌بخشی به محیط‌های یادگیری و موقعیت‌محور بر اساس اهداف برنامه درسی ملی و توجه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش‌آموزان برای ورود به میدان رقابت‌های ملی و بین‌المللی، هر ساله جشنواره نوجوان خوارزمی در 4 مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

خبرنگار : فاطمه زهرا یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار