معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

خبرنگاران پانا بازوان اجرایی سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت هستند

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبرنگاران پانا را بازوان اجرایی سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش دانست .

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا بازوان اجرایی سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت هستند

علی مهدوی خواه در نشست گزارش عملکرد کارگروه طرح‌های‌ خبرنگارشو و مجری‌شو که با حضور تمامی پشتیبان‌های سراسر استان در سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که هیچگاه از دانش‌آموز استفاده نمایشی انجام نشود و به دنبال این نیستیم که کار سطحی کم اهمیتی را به دانش‌آموز بسپریم.

وی ادامه داد: اگر امروز شما دانش‌آموزان در اینجا حضور دارید به این معنا است که باور قلبی ماست که شما مستعد و توانمند هستید و نه آینده کشور بلکه حال حاضر در اختیار شماست.

مهدوی خواه در ادامه تدریس را بهترین راه یادگیری دانست و افزود: در حال حاضر ۳ هزار دانش‌آموز برای خبرنگارشو ثبت نام کرده لذا این موضوع مسئولیت ما را سنگین می‌کند؛ برهمین اساس یکی از اهداف اصلی این دوره این است که به نحوی باید از دانش‌آموزان نخبه و پیشکسوت خبرگزاری پانا استفاده شود تا در میدان عمل داشته‌های خود را محک بزنند.

وی در ادامه تاکید کرد:خبرنگاران پانا بازوان اجرایی  سیاست های نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش هستند و اینکه مسئولین مدام گزارش ارائه کنند کاری را از پیش نخواهد برد اما اگر فرد دانش‌آموز این کار را انجام دهد بازدهی بهتری دارد.

وی با توجه به شعار خبرگزاری پانا در سال گذشته افزود: اینکه هر مدرسه یک تیم خبرنگاری داشته باشد و این را دانش آموزان منتقل کنند سرعت انتقال در این سیاست بیشتر می‌شود لذا من اصرار و تاکید می‌کنم که این موضوع تداوم پیدا کند و بچه هایی که نتوانستند در این طرح شرکت کنند این نوید به آنها داده شود که با ظرفیت خود دانش‌آموزان و کسانی که مانند شما هستند بتوانیم در طول سال این طرح را اجرا کنیم.

خبرنگار : محدثه رمضانی ، ریحانه باقری عکاس : صبا بهشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار