فاطمه مهاجرانی به دیدار وزیرآموزش و پرورش آمد

تهران (پانا) - فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، ظهر روز شنبه به ساختمان وزارت آموزش و پرورش آمد تا در خصوص موضوعات مختلف آموزش و پرورش با علیرضا کاظمی دیدار و گفتگو کند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه مهاجرانی به دیدار وزیرآموزش و پرورش آمد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این دیدار؛ علیرضا کاظمی از مهمترین دغدغه‌ها و برنامه‌های خود در وزارت آموزش و پرورش سخن گفت و تاکید کرد: در حوزه آموزش و پرورش به دنبال رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب هستیم. بدون شک موضوع آموزش و پرورش موضوعی فرابخشی است. خوشبختانه این مهم را دولت، محترم در اولویت کاری خود قرار داده است. دکتر پزشکیان نیز آموزش و بهداشت را دو دغدغه اصلی خود معرفی کرده‌اند.

کاظمی به نشست مشترک خود با وزیر کشور و استانداران اشاره کرد و افزود: در نخستین روز کاری به جلسه استانداران با وزیرمحترم کشور رفتم. در آن جلسه خوشبختانه عزم و اراده جدی جناب آقای دکتر مومنی و استانداران برای بازگشایی مدارس با بهترین کیفیت در اول مهر را مشاهده کردم.

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت نیز در این دیدار از اهمیت نهاد تعلیم و تربیت و ضرورت همکاری و هم‌افزایی تمامی عوامل سهیم و موثر سخن گفت و تأکید کرد و وعده داد که در این مسیر کنار وزارت آموزش وپرورش خواهد بود.

وی همچنین حضور زنان در مدیریت‌های سطوح مختلف وزارت آموزش و پرورش را حائز اهمیت دانست.

سخنگوی دولت همچنین افزود: باید از ظرفیت سمن‌ها و انجمن‌های تخصصی در حوزه آموزش و پرورش استفاده کرد تا هم افزایی خوبی جهت تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رقم بخورد.

کاظمی در این باره گفت: هر آنچه که قانون برای ما تکلیف کرده است انجام خواهیم داد تا وضعیت نظام تعلیم و تربیت ارتقا یابد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار