استاندار قم

تمامی دستگاه‌ها همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند

قم (پانا) – استاندار قم گفت تمامی دستگاه‌ها موظف هستند همکاری لازم را با آموزش‌وپرورش برای خدمت‌رسانی بهتر در بازگشایی مدارس داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تمامی دستگاه‌ها همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند

سید محمد آقامیری، در جلسه شورای اداری استان قم که امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیش از بنده ۱۳ استاندار در قم خدمت کرده‌اند، بعد از بنده نیز ده‌ها استاندار در این کسوت قرار خواهند گرفت و دراین‌بین آنچه مهم است خدمت‌رسانی حداکثری به مردم و رسیدگی به مطالبات آنهاست.

 وی با انتقاد از برخورد و نحوه خدمت‌رسانی برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که مردم به‌خاطر گرفتاری به ما مراجعه می‌کنند و ما موظف هستیم تا مطالبات آنها را موردتوجه قرار بدهیم.

 آقامیری افزود: اولویت بنده در انتخاب مدیران میزان توجه آنها به رسیدگی به امور مردم بوده که دراین‌بین ملاقات بدون واسطه مدیران دستگاه‌های اجرایی با ارباب و رجوع از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

استاندار قم با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا آخرین ساعت تودیع و معارفه به مردم خدمت‌رسانی کنند، عنوان کرد: ادامه ملاقات‌های مردمی، رسیدگی به وضعیت روستاها و افراد مستضعف تاکید همیشگی ما به مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

 وی با بیان اینکه باگذشت بیش از چهار دهه از انقلاب هنوز برخی از روستاهای استان قم از آب لوله‌کشی بهداشتی محروم هستند، افزود: مهاجرت معکوس به روستاها بدون توسعه شایسته خدمات امکان‌پذیر نیست.

آقامیری در ادامه با انتقاد از عدم جذب اعتبارات شناور و مصوب ملی، یادآور شد: درصورتی‌که دستگاهی نتواند اعتبارات مصوب خود را جذب کند، بودجه آن دستگاه در سال آینده کاهش خواهد یافت.

 آقامیری یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با کارشناسانی که در تحقق شعار سال و یا پیشبرد سایر طرح‌های کلان نظرات مغایر با منافع استانی می‌دهند به‌شدت برخورد کنند و اجازه ندهند تصمیمات آنها بر منافع عمومی غلبه کند.

وی قرارگیری در آستانه بازگشایی مدارس را موردتوجه قرارداد و گفت: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند تا همکاری لازم را با آموزش‌وپرورش برای خدمت‌رسانی بهتر داشته باشند.

 استاندار قم با اشاره به‌ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت، اضافه کرد: اولویت انتصاب مدیران به‌خصوص در سطح مدارس با افراد متأهل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار