کارشناس امداد و نجات و مسئول آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان آباده خبرداد:

برگزاری دوره‌های آموزشی هلال احمر در شهرستان ایزدخواست

آباده (پانا) - کارشناس امداد و نجات و مسئول آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان آباده گفت: هدف از آموزش‌های هلال احمر و کمک‌های اولیه، تحقق شعار «هر خانه یک امدادگر» است و در همین راستا دوره‌های آموزش هلال احمر در ایزدخواست برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های آموزشی هلال احمر در شهرستان ایزدخواست

بهنام کریمی کارشناس امداد و نجات و مسئول آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان آباده در گفتگو با خبرنگار پانا از برگزاری کلاس‌های آموزش هلال‌احمر در شهر ایزدخواست خبر داد و گفت: «هدف ما تحقق شعار هر خانه یک امداد‌گر است. »

وی در خصوص خدمات ارائه شده توسط هلال‌احمر گفت: « کلاس‌های هلال احمر و کمک‌های اولیه با هدف وجود امداد گران بیشتر در ایزد خواست و کمک به جمعیت هلال‌احمر این شهر برگزار شده است. »

کریمی با تشویق مردم به شرکت در کلاس‌های هلال احمر اظهار کرد: « هدف ما آموزش جمعیت جوانان و میانسالان و سالمندان شهر ایزدخواست است و دانش‌آموزان در طرح‌های مختلفی چون طرح دادرس، طرح همتا، طرح ماهر و آموزش کمک‌های اولیه است و شرکت در کلاس‌های هلال احمر و آمادگی مردم قطعاً از حوادث ناگوار و تلخ بسیاری جلوگیری خواهند کرد. و این آمادگی کمک بسیاری به جمعیت هلال احمر خواهد کرد. »

وی در پایان خاطر نشان کرد: «امیدواریم، بتوانیم در سوانح و حوادث در بلا‌های طبیعی و غیر طبیعی به عنوان امدادگر و نجاتگر و نیروی جوان با جمعیت هلال احمر همکاری داشته باشیم و بتوانیم به سوانح و حوادث امداد‌رسانی بکنیم. »

خبرنگار : مهدیس محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار