قائم مقام سازمان دانش آموزی:

پیشتاز پیشران نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست

ساری (پانا) - قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: نوجوان پیشتاز پیشران نوجوانی است که نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست؛ یعنی فردی که به پیشرفت کشور، مسایل انسانی، محیط زیست و... توجه می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشتاز پیشران نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست

علی فلاحتکار در نشست صمیمی با اعضای دختر و مربیان سازمان دانش آموزی مازندران انگیزه درونی را لازمه اراده کامل برای حرکت به سوی مقصد اصلی  دانست و گفت: انگیزه درونی انسان در طول زمان باید تقویت شود، این قوه در انسان ها با تغییر در نگرش و تفکر آن‌ها و میل به سوی فطرت به وجود می‌آید.

فلاحتکار با اشاره به تفاوت نگاه مادی گرایانه با فطرت گرایانه بیان کرد: ندای فطرت است که انسان را به سوی ایمان و گرایش به مبدأ و برنامه‌ای متناسب با آن فرا می‌خواند اما نگاه مادی گرایانه، کاملا عکس این رویه است.

وی عنوان کرد: نیاز آموزش و پرورش دانش‌آموزان فعال، پویا و دغدغه‌مند است، آموزش و پرورش با وجود این دانش‌آموزان به جایگاه اصلی خود می‌رسد.

فلاحتکار با بیان اینکه تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی از ویژگی‌های یک نوجوان مومن و انقلابی است اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز رهبر انقلاب بر مسئولیت‌‌پذیری جوانان تأکید و آن‌ها را به عنوان پیشران مسیر پیشرفت کشور معرفی می نماید.

قائم مقام سازمان دانش آموزی با اشاره به خبرگزاری پانا گفت: فعالیت در حوزه خبر بسیار ارزشمند و حساس است و فعالان این حوزه به خصوص دانش آموز خبرنگاران می‌توانند با خلاقیت خود، فضای امید را در جامعه ایجاد کنند و همچنین به باز شدن گره‌ها و حل دغدغه ها کمک کنند.

خبرنگار : فاطمه زهرا محسن پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار