مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

راه رستگاری بشر تمسک به اهل بیت(ع) است

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ایام پایانی ماه صفر گفت: راه رستگاری بشر تمسک به اهل بیت(ع) است.

کد مطلب: ۱۴۹۸۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
راه رستگاری بشر تمسک به اهل بیت(ع) است

محمود رجبی‌پور با صدور پیامی ایام حزن و اندوه ماه صفر را تسلیت گفت. متن پیام ایشان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون این عزیزان می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوا را به ما نشان دهد، بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل ‌بیت(ع) است.

۲۸ صفر، سالروز رحلت آخرین فرستاده خدا، اسوه‌ی اخلاق در جهان، حضرت رسول‌اکرم (ص) و شهادت مظلومانه کریم آل طه، دومین امام معصوم، سیدِ جوانان اهل بهشت، صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبی (ع) و ۳۰ صفر روز غم‌بار سالروز شهادت غریبانه و مظلومانه امام هشتم علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) است که بدین جهت در سوگ کوچ این عزیزان اندوهگین هستیم.

رسول گرامی و اهل بیت وی، مظهر تام اسماء الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حق‌اند. بی‌شک، راه رستگاری انسان در دو جهان تمسک به اهل ‌بیت معصوم است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام، آدمیان را به سوی عاقبت به خیری در دو عالم سوق می‌دهد.

اینجانب فرارسیدن این ایام سراسر حزن و اندوه را تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان مسئلت دارم تا تاسی از مشی و سیره رسول، حضرت ختمی مرتبت و ائمه معصومین (علیهم السلام) را بیش از پیش نصیب همه مسلمانان و رهروان و عاشقان آل الله بنماید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار