اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره داوطلبان متعهد خدمت آموزش‌و‌پرورش در آزمون سراسری ‌1403

تهران (پانا) - دانشگاه فرهنگیان درباره داوطلبان متعهد خدمت آموزش و پرورش در آزمون سراسری سال 1403 اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره داوطلبان متعهد خدمت آموزش‌و‌پرورش در آزمون سراسری ‌1403

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بر‌اساس اطلاعیه قبلی، در ساعت 24 روز شنبه ١۴٠٣/٠۶/١٠ فرایند ثبت سوالات و ابهامات داوطلبان در سامانه ثبت‌نام و ارزیابی تکمیلی به آدرس (Psd.cfu.ac.ir) پایان می‌پذیرد.

با توجه به زمان‍بر‌بودن فرایند رسیدگی به درخواست‌ها، نتایج برررسی حداکثر تا آخر شهریورماه 1403، از طریق سامانه مذکور و در پروفایل هر فرد در دسترس قرار خواهد گرفت. لذا درخواست می‌گردد داوطلبان عزیز از مراجعه حضوری و پیگیری درخواست‌ها جدا خودداری نمایند.

شایان ذکر است کد (6) و (4) درج‌شده در ستون نتیجه کارنامه داوطلبان به این معنی است که داوطلب در رشته‌محل مربوطه در مرحله «معرفی به مصاحبه» (به دلیل پایین بودن ظرفیت پذیرش، نمره علمی کنکور و آزمون اختصاصی تربیت معلم و رعایت نکردن شهر بومی و غیربومی متناسب با کد رشته محل) در زمره سه برابر ظرفیت قرار نگرفته و به همین سبب در هنگام انتخاب رشته نیز،  مجاز به انتخاب نبوده است. (این امر صرفا به نمره علمی و ظرفیت پذیرش بر‌اساس کد رشته محل مربوط است و هیچ ارتباطی به مصاحبه دانشگاه ندارد)‌.

داوطلب صرفا در رشته‌هایی مجاز به انتخاب رشته بوده است که فاقد کد در ستون نتیجه بوده و رتبه ایشان از آخرین رتبه فرد قبولی کمتر باشد. همچنین تأکید دارد انتخاب رشته بر‌اساس نمره کل (تراز) تمام مراحل اعمال شده است که در آن (25%) امتیازات مربوط به آزمون علمی کنکور و اختصاصی تربیت‌ معلم، (50%) سوابق تحصیلی و (25%) به مصاحبه اختصاص یافته است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار