پیام رییس جمهور به مناسبت روز جهانی استاندارد:

بی‌شک نظام استاندارد در ارتقای کیفیت زندگی مردم نقش موثر و بسزایی دارد

تهران (پانا) - دکتر مسعود پزشکیان، رییس جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت روز جهانی استاندارد با ارسال پیامی، این روز را به همه اعضای خانواده بزرگ استاندارد تبریک گفت و برای همه کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران آرزوی توفیق و سربلندی داشت.

کد مطلب: ۱۵۰۹۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بی‌شک نظام استاندارد در ارتقای کیفیت زندگی مردم نقش موثر و بسزایی دارد

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندارد حاصل تلاش و خرد جمعی نخبگان و متخصصان در پاسخ به نیازهای اجتماع است. این مهم  ترسیم کننده ابعاد زندگی مطلوب و ایمن در عرصه های مختلف بوده و بسترساز تحقق بسیاری از اولویت های بشر نظیر تأمین تغذیه سالم، محیط زیست پاک، صیانت از سرمایه های انرژی، کیفیت محصولات، بهره وری و اثربخشی کار و فعالیت و در یک کلام زندگی سالم و ایمن است.

بی شک نظام استاندارد در ارتقای کیفیت زندگی و رفاه مردم، تامین منافع ملی و ارتقای توان رقابتی تولیدات ملی و تحقق برنامه های توسعه به ویژه تحقق اهداف سند چشم انداز و ترویج فرهنگ استاندارد، نقش بسیار مؤثر و اساسی داشته و میتواند بسترهای مناسبی را برای توسعه کشور فراهم سازد.

دولت وفاق ملی، اولویت دادن به مردم و کسب رضایت آنان را در بخشهای مختلف یک اصل محوری می داند و در این چارچوب، از نظام استاندارد انتظار دارد با نقش آفرینی فعالانه در بهبود کیفیت کالاها و خدمات بتواند در ارتقای سطح زندگی آحاد جامعه نقش متمایز و واقعی خود را ایفا کند.

روز جهانی استاندارد امسال که در ایران عزیز ما با شعار  "استانداردها؛ مشارکت مردمی؛ جهش تولید و توسعه اقتصادی" نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای بازبینی و ارزیابی فعالیتها در جهت افزایش آگاهی و درک بهتر نسبت به اهمیت و جایگاه نظام استاندارد به منظور بهبود فضای کسب و کار، افزایش کیفیت محصولات و سلامت زندگی و در نهایت کسب رضایت مردم است.

اینجانب با قدردانی از همه شرکت کنندگان محترم و دست اندرکاران برگزاری این مراسم علمی، روز جهانی استاندارد را به همه اعضای خانواده بزرگ و خدوم نظام استاندارد ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم و برای همگان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

مسعود پزشکیان

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار