با هدف تجهیز هنرستان‌های خوزستان انجام پذیرفت؛

‌توزیع 66 میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی در استان خوزستان‌

تهران (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان خوزستان از خرید بیش از ۶۶ میلیارد تومان تجهیزات کارگاهی برای هنرستان‌ها از سوی این اداره کل و توزیع آن به صورت متوازن و عادلانه در سراسر استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
‌توزیع 66 میلیارد تومان تجهیزات  هنرستانی در استان خوزستان‌

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان؛ محمد سعیدی‌پور در مراسم توزیع تجهیزات کارگاهی و تخصصی هنرستان‌ها که امروز (23 مهرماه) در هنرستان پسرانه مطهری ناحیه ۲ اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این تجهیزات هنرستانی بین هنرستان‌های استان خوزستان توزیع خواهد شد و امروز سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همگام با آموزش و پرورش، این آیین نمادین را به نام شهدا که الگوی تربیتی خوبی هستند، برگزار کرده است.

مدیر‌کل نوسازی مدارس استان خوزستان‌ عنوان کرد: امسال موفق شدیم بیش از ۶۶ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی خریداری کنیم که این تجهیزات در بخش‌های مختلف از جمله مکانیک خودرو، الکترونیک و چرخ خیاطی و رایانه به‌صورت متوازن و عادلانه بین هنرستان‌های سراسر خوزستان توزیع می‌شوند.

وی افزود: تجهیزات هنرستانی کارگاهی در ۴۰ منطقه خوزستان بین ۵۰۰ هنرستان توزیع می‌شود.

این مقام مسئول همچنین یاد‌آور شد: در اسفندماه سال گذشته نیز ۷۰۰ قلم تجهیزات بین هنرستان‌های خوزستان توزیع شد و امیدواریم با توزیع این تجهیزات در هنرستان‌ها شاهد توسعه و رشد آن‌ها باشیم. 

‌محمد سعیدی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: از اهداف بلند‌مدت ما در خوزستان توسعه و تجهیز هر چه بهتر هنرستان‌ها سطح استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار