رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با پانا از اجرای طرح راتبه معلمی خبر داد:

۶ هزار استعداد برتر دانشجویی جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند؛ اعلام فراخوان تا بهمن امسال

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان از اعلام فراخوان جذب استعدادهای برتر دانشجویی (راتبه معلمی) به دانشگاه فرهنگیان، در بهمن ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
۶ هزار استعداد برتر دانشجویی جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند؛ اعلام فراخوان تا بهمن امسال

رجبعلی برزویی در گفت‌وگو با پانا در رابطه با طرح راتبه معلمی و جذب استعدادهای برتر دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان، گفت: «چهار راه ورود برای تامین نیاز آموزش و پرورش پیش‌بینی کرده‌ایم که یک راه ورود از طریق آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان است؛ قریب به ۲۷ هزار نفر را از این مسیر جذب می‌کنیم. مسیر دوم استعدادهای برتر دانش‌آموزی است که حدودا ۳ هزار نفر را هم از این مسیر جذب خواهیم کرد. الان ما آماده هستیم که ان‌شاءالله فراخوان این راه دوم را اعلام کنیم. زیرساخت تمامی کارهای اجرایی آن و سامانه‌های مربوطه انجام شده است تا ان‌شاءالله ابلاغ شود.»

برزویی افزود: «مسیر سوم که هفته پیش با همت شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیین‌نامه‌ آن مصوب شد؛ بحث استعدادهای برتر دانشجویی، تحت عنوان راتبه معلمی است که آیین‌نامه‌ آن ابلاغ هم شده است.»

رئیس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: «پیش‌بینی ما این است که ۲۰ درصد ظرفیت، قریب به ۶ هزار نفر را هم از این مسیر ان‌شاءالله بتوانیم جذب کنیم. تا بهمن‌ماه فراخوان جذب این ۶ هزار نفر را آماده می‌کنیم. مسیر چهارم هم که همان بحث آزمون‌های استخدامی و ماده ۲۸ است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار