فرماندار رامشیر در نشست خبری اعلام کرد:

شرکت یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در جشنواره قرآن قطب ۲ خوزستان در رامشیر

رامشیر (پانا) - پانزدهمین جشنواره قرآن، عترت و نماز خوزستان (یادواره شهدای مدافع حرم) با حضور ۱۵۰۰ دانش‌آموز از ۱۳ شهر خوزستان به میزبانی رامشیر در قطب ۲ برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۱۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در جشنواره قرآن قطب ۲ خوزستان در رامشیر

فرماندار رامشیر با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره قرآن دانش آموزی در این شهرستان ادامه داد: در شهرستان رامشیر به همت مسئولان آموزش و پرورش این رویداد بزرگ در حال شکل‌گیری است؛ رویدادی که تبلیغات آن، آنگونه که باید و شاید در شهر انجام نشده است تا بتواند فضای عمومی شهر را با خود همراه کند و حداقل یک هفته را تحت عنوان یک هفته قرآنی در شهرستان رامشیر داشته باشیم.

همچنین علی شریفی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رامشیر هم در این نشست گفت: امسال مسئولان شهرستان رامشیر تصمیم گرفتند میزبانی پانزدهمین جشنواره را بپذیرند و با وجود تمام کاستی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، مسئولان و مردم همت کردند این جشنواره قرآنی را برگزار کنند.

محمود حمیداوی مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌البیت(ع) رامشیر نیز با اشاره به جایگاه خادمان قرآن نزد خداوند گفت: اولین بار است جشنواره قرآن با اهتمام و اشتیاق مسئولان شهرستان همراه است و این مزد زحمات چند ساله قرآنیان است.در ۱۵ سال گذشته بالاترین نوع طراحی جشنواره‌های قرآنی در رامشیر اتفاق افتاده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار