12 مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در «کتابال»

تهران (پانا) - آخرین مهلت ثبت‌نام تیم‌های دخترانه در رویداد کتابال 12 مرداد به اتمام خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۹۱۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
12 مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در «کتابال»

رویداد کتابال که یک فعالیت جمعی دخترانه با اجرای ایده‌های جذاب کنشگری کتاب ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم است، از 15 مرداد آغاز می‌شود. در این رویداد تیم‌های سه تا پنج نفره دخترانه در مقاطع متوسطه از 15 تا 30 مرداد فرصت دارند فعالیت‌هایی نظیر جمع‌آوری کتاب برای دانش‌آموزان مناطق محروم، اجرای نمایش یک کتاب طنز، اجرای گردونه کتابی، نقاشی دیواری، درست کردن دیوار مهربانی کتابی، کافه کتابی، کتاب‌فیلم، پایاپای کتابی و سایر ایده‌های خود را به صورت حرفه‌ای و داوطلبانه اجرایی و مدیریت کرده و از آن گزارش تهیه کنند.

این رویداد کنشگرانه ضمن ترویج کتاب و کتابخوانی در میان دانش‌آموزان به سبب اجرا به صورت داوطلبانه و گروهی، روحیه همبستگی، مشارکتی را در دانش‌آموزان بالابرده و باعث ایجاد کنشگری در میان آنان شده و مهارت اجرای کار تیمی را در آنان زنده می‌کند.

دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم که علاقه‌مند به شرکت در این رویداد هستند می‌توانند، نا تاریخ 12 مرداد در این رویداد ثبت‌نام کنند. فرآیند برگزاری رویداد نیز از 15 مرداد آغاز می‌شود و این رویداد تا 30 مرداد نیز ادامه دارد و تیم‌ها فرصت دارند در این مسابقات شرکت کنند.

دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد مراجعه کنند و در بخش رویدادها پنجره رویداد کتابال را پیدا کنند. علاقه‌مندان می‌توانند در این قسمت گروه‌های خود را ثبت‌نام و گزارش‌های خود را بارگذاری کنند.

کتابال

گروه‌های شرکت‌کننده در این مسابقه پس از ثبت اطلاعات گروه خود در قسمت ثبت‌نام، می‌بایست جهت عضویت در گروه شاد این رویداد به آدرس ketabal_event@ برای دریافت اطلاعات تکمیلی رویداد اقدام کنند.

پس از ارائه بسته ایده‌های جذاب کتابال در گروه شاد این رویداد، تیم‌های دانش‌آموزی یکی از این اقدامات را بنا به علاقه و امکانات خود انتخاب می‌کنند. تیم‌های دخترانه شرکت‌کننده در رویداد پس از انتخاب موضوع با هماهنگی، برنامه‌ریزی و تقسیم‌کار به اجرای آن می‌پردازند. دانش‌آموزان از این فعالیت خود ویدئو کلیپی سه‌دقیقه‌ای و گزارش خلاصه‌ای از اقدامات خود تهیه کرده و در قسمت دریافت گزارش ارسال می‌کنند.

جمعیت دختران با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش‌فکری، خانه کتاب و ادبیات ایران این رویداد کنشگری کتاب را برای تمامی دختران متوسطه اولی و دومی اجرا می‌کنند.

گواهی معتبر کنشگر کتاب از طرف این نهاد‌ها به تمامی افراد شرکت‌کنند در رویداد ارائه می‌شود. همچنین فرآیند داوری برای تیم‌های شرکت‌کننده انجام می‌شود و برگزیدگان رویداد انتخاب می‌شوند.

خبرنگار : آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار